במכבי תל אביב נשמו לרווחה אחרי הניצחון הקשה 2:3 על מכבי נתניה. המאמן ג'ורדי קרויף התייחס לניצחון השלישי ברציפות שרשמה הקבוצה ואמר: "תמיד אחרי משחק באירופה זה קשה. מכבי נתניה שיחקה טוב מאוד היום ואני חושב שהיינו צריכים שלושה שערים מדהימים כדי לנצח את המשחק. אני חושב שהקבוצה הציגה אופי במחצית השנייה במיוחד בעשרים הדקות הראשונות של תחילת המחצית השנייה".

על הפערים ביכולת של השחקנים בין שתי המחציות אמר: 

"אנחנו מנתחים את הנתונים שמראים שאנחנו מבקיעים את מרבית השערים שלנו במחצית השנייה. זה אומר שאנחנו לא משחקים במחצית הראשונה כמו שאנחנו מצפים וזה משהו שאנחנו עובדים עליו". 

על הרוטציה:

"מכבי עושה את זה כבר שש שנים וזה לא משהו שהולך להשתנות".

על שער הבכורה של ניק בלקמן:

"אני חושב שזה היה שער מדהים כמו השער של עומר אצילי. אנחנו מכירים את הכישורים של שני השחקנים האלה. שניהם לא פתחו במשחק ביום חמישי נגד סלביה פראג והגיו רעננים למשחק היום".

על שיתוף הפעולה במהלך המשחק עם סטיב מקלארן הוסיף:

"הניסיון שלו מבורך ואני מכיר אותו יותר מ-20 שנה. ככה שאם יש לו את הכלים אני שמח להשתמש בהם". 

לקראת מכבי חיפה:

"אני לא חושב שהמשחק נגד מכבי חיפה יהיה המבחן הכי חשוב שלנו עד כה. זה משחק חשוב. יש עוד הרבה משחקים חשובים. נצטרך לדעת להשתמש נכון בסגל שלנו. היום שני שערים הובקעו על ידי שחקנים שלא פתחו במשחק בחמישי. מצפה לנו משחק קשה. ראינו את המשחקים האחרונים שלהם. הם מרגישים נוח יותר נגד יריבות שמשחקות פתוח ואנחנו יריבה כזו ככה שיהיה משחק מעניין מאוד"