מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) נקודה ראשונה בליגה האירופית העונה. הצהובים הצליחו להתמודד עם ויאריאל החזקה בדרך ל-0:0 מול ויאריאל בנתניה. בסיום סיכם ג'ורדי קרויף את ההופעה של קבוצתו.

"אני חושב שהיינו מאוד מאורגנים וקמפקטיים, בעשרים הדקות הראשונות היינו מאוד אנרגטיים לאחר מכן הם השתלטו על המשחק", אמר קרויף, "ניסינו ללחוץ אבל היה עלינו גם עומס אז היה קשה. צריך להיות ריאליים, זו קבוצה עם הרבה שחקנים טובים ואם הייתם שואלים לפני המשחק הייתי חותם על תוצאה כזו". 

על התפתחות המשחק:
"ביום ראשון האחרון היינו צריכים לעבוד הרבה, בהתחלה היינו חדים אבל יש רגע במשחק שאתה מרגיש את העייפות. רעננו עם חילופים, אני מסכים שאם היינו חדים יותר היינו יכולים לעשות משהו גדול יותר אבל בהתחשב בנסיבות אני יכול לחיות עם זה".

על העמידה מול ויאריאל:
"היו להם כמה הזדמנויות אבל בעיקר ממרחק. ניסינו להתחרות איתם, לבנות את המשחק ואני שמח על כך. הדרך בה אנחנו צריכים ללכת היא להשתפר ממשחק למשחק. אני רוצה להודות במיוחד לאוהדים, הם היו מדהימים היום. כשהיינו צריכים אנרגיה הם דחפו אותנו קדימה".

לקראת אשקלון: 
"מבחינתי זה המשחק הכי קשה בשבוע. זה נשמע מוזר אבל לשחק בבית מול מכבי חיפה וויאריאל אלה משחקים שיש לך אנרגיה בהם. גם ביום ראשון נצטרך לרוץ מול יריבה קשה שבשנה שעברה עשתה לנו בעיות. נהיה חייבים להיות מוכנים מנטאלית ולהילחם כדי לקחת 3 נקודות"