מכבי תל אביב ערכה הערב את האימון המסכם לקראת המשחק נגד סלביה פראג (ה', 20:00) באצטדיון אדן ארנה שיפתח את העונה של הצהובים בשלב הבתים בליגה האירופית.

צפו באימון המסכם של מכבי כפי שהוצג בלייב בעמוד הפייסבוק של המועדון

עוד לפני המשחק ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה נשאל המאמן, ג'ורדי קרויף, על ההשוואה בין היריבה מחר ליריבה מלפני שנתיים במוקדמות ליגת האלופות, ויקטוריה פלזן: "פלזן הייתה יריבה טובה מאוד", אמר קרויף, "הצלחנו לנצח אותם למעשה בעשר הדקות האחרונות של המשחק הגומלין. אנחנו מכבדים מאוד את הכדורגל הצ'כי ואנחנו מצפים ליריבה חזקה גם במשחק מחר".

על המשחק הראשון של מכבי העונה בשלב הבתים אמר: 

"תמיד המשחק הראשון הוא חשוב מאוד. אם התוצאה טובה ישנה תחושה שהמשימה הושגה ואם לא אז זה מרגיש שאתה במגרש. אנחנו מנסים ליצור בקבוצה מנטליות של קבוצה תחרותית שמציגה כדורגל חיובי. לעשות תנועה עם ובלי כדור במטרה לחזור עם תוצאה טובה".

"אנחנו נערכים למשחק מול יריבה קשה וחזקה. מקווים לחזור עם תוצאה חיובית הביתה"

על היתרון של מכבי עם הניסיון באירופה:

"אני חושב שהמשחק מחר הוא סיפור אחר לגמרי ממה שהיה נגד פלזן. אסור לשכוח שלסלביה יש בעלים סיניים שעשו כמה החתמות מעניינות מאוד בתקופה האחרונה. כל השחקנים שהגיעו יש להם ניסיון באירופה ומגיעים בדרך כלל עם מוטיבציה מיוחדת במשחקים במפעלים האירופים. ככה שזה יהיה קשה מאוד. גם במאבקים הפיזיים וגם בשיטת המשחק שלהם. אנחנו נערכים לזה ומקווים לחזור עם תוצאה חיובית הביתה".

על השאלה אם נעזר בטל בן חיים שמשחק בספרטה פראג:

"לא. לא הייתה לנו ההזדמנות. אני יודע שהוא אמור לשחק נגדם במהלך השבוע הבא. אני יודעים שמדובר בליגה טובה מאוד שעשתה לא מעט מהלכים שחיזקו אותה בשחקנים מעניינים. רואים את האמצעים שעומדים לרשותם כולל האצטדיון ככה שזה עוד סיבה לכבד יותר ויותר את היריבות הצ'כיות".

החלוץ וידאר קיארטנסון הוסיף: "האצטדיון פה נראה במצב מעולה ונותן מוטיבצייה כבר לפתוח את המשחק. יהיה קשה. יהיו להם אוהדים שעוזרים להם בבית מאוד. אנחנו מגיעים עם ביטחון מהמשחק הראשון ובמיוחד שיש לנו הקבה אוהדים שלנו שהגיעו איתנו. אנחנו רוצים לפתוח את שלב הבתים בתוצאה טובה".