מכבי תל אביב ׳שחר׳ יצאה למשחק חוץ לא פשוט בסכנין במסגרת המחזור ה-5 של ליגת העל לנוער. הצהובים שלטו ברוב שלבי המשחק והצליחו לחזור עם 3 הנקודות כשהם מנצחים את היריבה בצורה משכנעת 1:4.

החניכים של גיא צרפתי הגיעו למשחק לאחר הפסד במחזור הקודם נגד הפועל רעננה, מנגד סכנין הגיעה גם היא לאחר הפסד. שתי הקבוצות הגיעו למשחק כשהן עם מאזן נקודות זהה בטבלת הליגה.

המשחק נפתח בצורה די שקולה כאשר שתי הקבוצות מנסות ליזום. לאחר כעשרים דקות של כדורגל מכבי הצליחה לקחת את השליטה במגרש והיתה הקבוצה שהחזיקה יותר בכדור. השליטה כמעט והביאה את היתרון כשאייל חן קיבל הזדמנות לכבוש שער, בעיטה של החלוץ ממצב טוב מצאה רק את הקורה. בדקה ה-37 הגיע הגול הראשון, עדן קארצב השתלט על כדור מחוץ לרחבה ומ-18 מטרים בעט לקורה ופנימה. 1:0 לצהובים. המחצית המשיכה להיות אגרסיבית כשהקבוצות לא מרבות להגיע למצבים מסוכנים. 1:0 למכבי במחצית.

המחצית השנייה נראתה אחרת לגמרי, היא נפתחה לטובת המאחרים, כבר בדקה ה-47 סכנין הצליחה להשוות את התוצאה, הרמה מהאגף מצאה שחקן של סכנין ברחבה שנגח פנימה. הצהובים לא נרתעו ולקחו את ההובלה בחזרה כבר לאחר 8 דקות של כדורגל, דקה 55 שער עצמי של המקומיים סידר 2:1 למכבי. כדור רוחב של אייל חן הוסט על ידי שחקן היריבה לתוך השער. שתי דקות עברו והצהובים מגדילים את התוצאה, הפעם כובש השער הוא איילון אלמוג שנכנס כמחליף, אור דסה היה אחראי על הבישול. המשחק המשיך להתנהל בשליטת הצהובים כשבדקות הסיום הגיע גם השער הרביעי. הגנת סכנין ניסתה להחזיר לשוער, אייל חן היה במקום להשתלט על הכדור ולהכניס את הרביעי. 4:1 למכבי גם בסיום.

מה עוד היה לנו השבת? לחצו לכל תוצאות קבוצות המחלקה.

מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, שיתף בתחושותיו: ״ניצחון יפה מאוד במגרש חוץ מהקשים בארץ. היום בא ליידי ביטוי סוף סוף ניצול המצבים שלנו שזה גורם חשוב במשחק שלנו. הפנים כבר לדרבי בשבוע הבא״.

ההרכב הפותח של מכבי: דניאל פרץ, נעם כהן, עמית גלזר, פאדי נג'אר, תומר מכלוף, עדן קארצב, תומר אלטמן, פרינס תומס, אור דסה, אייל חן ואדיר חרדון.