בני סכניןמכבי תל אביב ׳שחר׳ 4:1
קבוצת הנוער של המועדון, השיגה ניצחון חוץ חשוב כשהביסה את היריבה מסכנין. הצהובים הציגו משחק טוב ומשכנע. הכובשים בצהוב: ״עדן קארצב, שער עצמי, אילון אלמוג ואייל חן. מאמן הקבוצה גיא צרפתי הוסיף: ״ניצחון יפה מאוד במגרש חוץ מהקשים בארץ. היום בא ליידי ביטוי סוף סוף ניצול המצבים שלנו שזה גורם חשוב במשחק שלנו. הפנים כבר לדרבי בשבוע הבא״. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳מכבי חיפה ׳גולדשנפלד׳ 2:1
לאחר הניצחון החשוב במחזור הקודם, קבוצת נערים ב׳ של המועדון נוצחה על ידי היריבה מהכרמל במחזור ה-6 של הליגה. כובש השער היה נהוראי ביטון. מאמן הקבוצה ריימונד אוטוולד ניתח את המשחק: ״לא היינו עירניים מספיק בתחילת המשחק וזה עלה לנו בשער שספגנו. לאחר מכן הקבוצה הכתיבה את קצב המשחק שהיה גבוה, יצרנו התקפות מרובות אל עבר השער החיפאי. הצלחנו לכבוש את שער השיוויון אך היינו צריכים להבקיע יותר לאור המצבים אליהם הגענו. דווקא באחת מן ההתקפות שלנו, לא השכלנו לכבוש, זה עלה לנו בשער מהתקפה מתפרצת מהצד השני, ביצענו מספר שגיעות בשיקול הדעת שגרמו לשער שספגנו. יש לנו כקבוצה שיעורים חשובים ללמוד מהמשחק היום לגבי פוקוס וריכוז בתחילת המשחק. הדבר השני שעלינו לשפר הוא ניצול המצבים מול השער. אני מרגיש שהקבוצה נהיית יותר ויותר בכושר ומשחקת טוב בחלק מהזמן. עדיין יש לנו מה לשפר בהגנה ופחות להיות נאיביים. בסה״כ השחקנים יוכלו ללמוד ולהתפתח מהמשחק הזה, שחקנים טובים הם אלה שעושים פחות טעויות״.

מכבי תל אביב ׳אלדד׳סקציה נס ציונה 0:3
 קבוצת נערים ג׳ דרום המשיכה במומנטום החיובי גם הפעם כשהביסה את נס ציונה בצורה משכנעת. הצהובים שלטו בכל שלבי המשחק דבר שתרם לניצחון ה-4 בארבעה משחקים. הכובשים בצהוב: אריאל בלסון, אנר אושמנדי ואלעד קפלן (פ׳).
מאמן הקבוצה אורי דוד שיתף בתחושותיו: ״המשחק היה ברובו טוב, היינו חסרים החלטיות בפעולות האחרונות, מלבד זה הקצב היה בסדר גמור ואני ממשיך לראות שיפור ממשחק למשחק בעקבות אימונים טובים במהלך השבוע״.

מכבי נתניה ׳רפאל׳מכבי תל אביב ׳אילן׳ 3:1
מחזור 4 במסגרת הליגה, קבוצת נערים ג׳ צפון ממשיכה לשמור על המאזן המושלם. הפעם הצהובים גברו על הקבוצה מנתניה והנחילו לה את הפסד הבכורה בליגה. הכובשים למכבי: עומר סניור (צמד) ואביב פלס. מאמן הקבוצה אסף הבר תיאר את המשחק: ״יצאנו למשחק חוץ במגרש קשה מאוד ונגד יריבה מצויינת, החברה ביצעו אחד לאחד את הדברים שעבדנו והתכוננו אליהם במהלך השבוע. גם כשהיריבה חזרה למשחק בתחילת המחצית השנייה, לא הורדנו את הראש והמשכנו לדחוף קדימה כדי להחזיר את היתרון ולנצח. כל הכבוד לשחקנים״.