מאמן
פתיחת העונה של העולה החדשה לליגת העל לא היתה רגועה ולאחר ההפסד במחזור הקודם – 2:0 להפועל רעננה – הוחלט על זעזוע. כתוצאה מכך המאמן שלומי דורה, האיש שהעלה את העכואים בחזרה לליגת העל, סיים את תפקידו לאחר 8 משחקי ליגה בעונה הנוכחית. מי שמונה במקומו הוא אלדד שביט, שקיבל צ'אנס לקחת את המושכות כמאמן ראשי לאחר ששימש עד כה כעוזר המאמן של בני סכנין. עבור שביט מדובר בפעם הראשונה בקריירה בה הוא מתמנה למאמן ראשי בקבוצה בליגת העל.

עובר ושב
בדומה לקבוצות רבות שעולות מהליגה הלאומית, גם בעכו היו לא מעט שינויים בסגל במהלך הקיץ האחרון על מנת להתחזק ולהתאים את רמת הקבוצה לליגה הבכירה. בין השמות שהגיעו למועדון הצפוני אפשר למצוא את סיראז' נסאר, עמית ביטון, בן אז'ובל, גל שיש וגבי קניקובסקי, שמושאל ממכבי ת"א. בגזרת הזרים התחזקה הקבוצה בבלם מוהמאדו סיסוקו, הקשרים דילן דמראווי וברונו איבה והחלוצים פייסל מוליץ' ופיטר אונייקצ'י.

מה עשתה עד כה?
עכו תגיע למשחק מול מכבי מהמקום האחרון בליגה (3 נקודות) אך יש לזכור כי ערב פתיחת העונה הופחתו ממאזנה 2 נקודות בשל דיווח חסר לבקרה התקציבית. הצפוניים דווקא החלו את העונה בצורה לא רעה על 4 נקודות ב-3 המשחקים הראשונים אבל מאז נקלעו לרצף תוצאות רע. 3 הפסדים ב-4 המשחקים הבאים גם הובילו בסופו של דבר לסיום דרכו של דורה במועדון.

זכוכית מגדלת
אחד השחקנים הבולטים של עכו עד כה הוא שחקן ההתקפה עמראן אלקרינאווי, שכבש שער אחד ובישל שלושה אחרים. בנוסף, לשחקן הצעיר יש יכולת מרשימה במיוחד בבעיטות חופשיות, כך שמול עכו לא כדאי לבצע עבירות על סף הרחבה. כדאי לשים לב גם למהירות של החלוץ פיטר אונייקצ'י, כשעל פי נתוני מנהלת הליגה מדובר בשחקן שהגיע למהירות הגבוהה ביותר עד כה העונה – 35.11 קמ"ש.