שוער: אוליבר קאן
"אני חושב שמשהו ברוח ובאנרגיות שהוא הביא למגרש, איך שהוא תמיד ידע למשוך את הקבוצה עם הרבה מנהיגות גרם לי לבחור דווקא בו, חוץ מהיכולות שלו בשער כמובן. הוא היה ענק במונדיאל 2002, עם שני הפסים מתחת לעי. למרות שאני צעיר יחסית את ההופעה שלו במונדיאל ההוא, שגם היה האחרון שלו אם אני זוכר נכון, קשה לשכוח". 

שחקן הגנה: קרלס פויול
"זה שחקן שאני מאוד אוהב. הלחימה, הטירוף, האופי והמקצועיות שלו הם דברים שאני מאוד מתחבר אליהם. כמובן שהוא היה חלק מברצלונה הגדולה וגם בנבחרת הוא ידע להיות ווינר ואני זוכר במיוחד הגול שלו בנגיחה בחצי גמר המונדיאל ב-2010".

קשר 50:50: סטיבן ג'רארד
"גם ג'רארד, כמו כל השחקנים שבחרתי כאן בעצם, הם דמויות שיש בהם משהו שונה. ברור שהם שחקנים ברמה הכי גבוהה שיש אבל היה להם גם משהו מעבר. הוא היה מנהיג גדול ומבחינת יכולות היתה לו בעיטה מטורפת, הוא היה ווינר גדול שהבקיע הרבה שערים בדקות מכריעות. היה נראה גם שעם הרבה מנהיגות הוא תמיד הצליח לדחוף את השחקנים שסביבו להיות טובים יותר".

קשר התקפי: רונאלדיניו
"האחד והיחיד. אני בטח לא מחדש, אבל האיש היה קוסם, היתה חוויה גדולה לראות אותו רוקד על המגרש. ראית כמה שהוא נהנה מהמשחק, כמה הוא לוקח הכל במובן כל כך חיובי ושמח והכישרון שלו זה משהו שבכלל לא צריך לדבר עליו".

חלוץ: תיירי הנרי
"הוא היה שחקן עם קלאסה אחרת. השילוב של המהירות האדירה שלו יחד עם השליטה בכדור היה קטלני ואני הכי זוכר ממנו בעיקר את הגולים בבעיטות לפינה הרחוקה. הדרך שבה הוא היה מסובב את הכדור ואי אפשר היה לעשות כלום נגד זה. חלוץ ענק".