מכבי תל אביב חזרה לנצח הערב (ראשון) גם בליגה. הצהובים חגגו עם 2:5 על הפועל עכו ובסיום התייחס המאמן ג'ורדי קרויף להופעה של שחקניו.

"הראינו את הגישה בה אנחנו רוצים לשחק, ללחוץ קדימה. לצערי היו לנו דקות שאיבדנו שליטה ועשינו טעויות טיפשיות וזה משהו שצריך לשפר. אהבתי את הקצב, שיחקנו מהר מצד לצד, הגענו לרחבה וניסינו לשחק במעט נגיעות. זה משהו שלא ראינו לאחרונה וזה משהו שחייב לקרות כדי לנצח משחקים".

על התקופה האחרונה:
"אני מייעץ לכל אחד שעוסק בכדורגל מקצועני לא לקרוא את התקשורת ולהישאר רגוע. זה מה שאני עושה שנים. אני מבין שלא נראינו טוב, יש לי אחריות על זה, אולי בעתיד אעשה דברים שונים. כרגע זה הזמן להסתכל קדימה. יש לנו משחקים חשובים, אלה משחקים שחייבים לנצח ואני מקווה שאחרי הפגרה הפצועים יחזרו ונשתפר". 

לקראת אסטנה:
"אני חושב שבמשחק החוץ לא הראינו שאנחנו יודעים לשחק, אז נצטרך לעשות את זה בתור התחלה. אם לא ננצח יהיה קשה לעלות אבל אם ננצח נהיה שם עד המשחק האחרון והכל יהיה פתוח".

על אלירן עטר:
"הוא תמיד אגרסיבי ברחבה. הוא לא צריך הרבה מצבים. אני שמח שהוא מבקיע, תמיד היה לו כישרון אבל אני שמח שהעבודה הקשה שלו משתלמת. מלבד השערים, הוא חזר אלינו כשחקן שמוכן לעבוד עבור הקבוצה".