ערב מאכזב עבר היום (חמישי) על מכבי תל אביב. הצהובים נכנעו 4:0 לאסטנה בחוץ במשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית ובסיום התייחס המאמן ג'ורדי קרויף למה שקרה על הדשא בקזחסטן.

"אני רוצה לברך את אסטנה על משחק טוב מאוד", אמר בפתיחת דבריו, "אני חושב שעד לפנדל לא היו יותר מדי מצבים במשחק, אבל הגול נתן להם מומנטום חיובי ואחרי זה עשינו טעויות שהובילו לשער השני והשלישי. לדעתי זו אולי ההופעה הרעה ביותר שלנו בחמש-שש השנים האחרונות. זו לא מכבי שאנחנו רגילים לראות ואנחנו יכולים רק לחכות עד למשחק שיהיה בתל אביב כדי להראות מי אנחנו באמת". 

"במחצית ניסינו לעשות שינויים שייתנו לנו יכולות התקפיות יותר. אבל אחרי 5 דקות כבר היינו בפיגור של 4:0 אז הבנו שזה גמור, ולכן ניסינו לשמור יותר", הוסיף, "יש לנו משחק חשוב מאוד ביום שני ואנחנו מתחילים להתכונן אליו".

כשנשאל איך לדעתו יראה המשחק הבא מול הקזחים אמר: "באופן טבעי אנחנו חושבים שבתל אביב נשחק טוב יותר. בבית אנחנו קבוצה אחרת".

"ברמה האינדבידואלית היו לנו היום כמה טעויות שנענשנו עליהם, לא שמרנו מספיק טוב על השחקנים שלהם. גם השער השלישי הגיע מטעות. ברמות האלה אתה נענש על טעויות. זה לא היה יום טוב שלנו. זו תוצאה רעה ונצטרך ללמוד מהטעויות במשחק הזה", סיכם.