צפו: כל השערים ממשחקי השבת במחלקת הנוער

הפועל תל אביב ישיןמכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳ 1:0
קבוצת נערים ב׳ של המועדון המשיכה את המומנטום החיובי מהניצחון במחזור הקודם. הצהובים גברו על האדומים בדרבי התל אביבי במסגרת המחזור ה-3 של הליגה. כובש שער הניצחון היה שקד נבון. לאון אסרף, עוזר המאמן של הקבוצה, סיפר על המשחק: ״משחקי דרבי אף פעם לא קלים, התחלנו את המשחק בצורה פחות טובה אך השתפרנו ככל שהמשחק התקדם. השחקנים הציגו נחישות והשקיעו מאמצים רבים שהביאו את הניצחון״.

הפועל קריית אונומכבי תל אביב ׳אלדד׳ 6:0
קבוצת נערים ג׳ דרום פתחה את המסע שלה בליגה בצורה משכנעת מאוד כשהביסה את הפועל קריית אונו במחזור הפתיחה של הליגה. כובשי השערים בצהוב היו: אלעד קפלן (צמד), אורי הלוי (צמד), רום גרוס ובן לינקר. מאמן הקבוצה, אורי דוד תיאר: ״שיחקנו בקצב טוב ועל פי עקרונות המחלקה. אנחנו ממש מרוצים מקצב ההתקדמות של השחקנים כיחידים וכקבוצה. משחק מצוין שלנו״.

מכבי תל אביב ׳אילן׳מכבי עמק חפר אברהם 1:4
קבוצת נערים ג׳ צפון גם פתחה את הליגה ברגל ימין בניצחון הביתי על מכבי עמק חפר במסגרת המחזור ה-1 של הליגה. הכובשים בצהוב היו: אביב פלס, תומר פרידמן ורני נוף (צמד). מאמן הקבוצה, אסף הבר, תיאר את תחושותיו מהמשחק: ״המחצית הראשונה הייתה פחות מסודרת, לא השכלנו לנצל את היתרון במרכז השדה ולמזלנו לא ספגנו. המחצית השנייה נפתחה כשספגנו שער, הגברנו את הקצב במהרה והשחקנים ביצעו את ההוראות מהמחצית. ברוב ההתקפות הגענו למצבי הבקעה וחלקם נוצלו לשערים״.

קבוצת הנוער וקבוצת נערים א׳ היו בפגרהה ממשחקי הליגה השבת.