פרי גיים

אחרי שתי תוצאות תיקו נגד מכבי חיפה וויאריאל, מכבי תל אביב יצאה למשחק חוץ נגד הפועל אשקלון בתקווה לחזור עם שלוש נקודות חשובות לפני פגרת הנבחרת. קרויף, שישב ביציע אחרי שהורחק, המשיך ברוטציה ופתח בהרכב עם עומר אצילי, חוסה רודריגס ואיתן טיבי שלא פתחו במשחק הקודם. את מקומו של קרויף תפסו דני פויאטוס וסטיב מקלארן.

מחצית ראשונה

בעיטה חופשית של אצילי בדקה ה-5 כמעט ומצא את את השער הראשון, כשאיינוגבה מתח את איבריו והדף לקרן.  מכבי המשיכה ללחוץ ובדקות הראשונות המשחק היה חד צדדי לחלוטין.  בדקה ה-18 בלקמן עשה הכל נכון, התחמק מהמגן שלו, חתך למרכז הרחבה אך הבעיטה שלו פגשה את איינוגבה מוכן.

בדקה ה-24 הלחץ הניב פרות. כדור הקרן שעלה משמאל מצא את הראש של בלקמן ומשם הכדור עשה את דרכו לרשת. שער שני לבלקמן, 0:1 למכבי.

בדקה ה-29 אצילי כמעט והכפיל את התוצאה אחרי שבעט כדור רוחב משמאל לימין סמוך לקורה של איינוגבה.

בדקה ה-39 מכבי היית הקרובה לשער השני, כשהתקפה כמו שכתובה בספרים הסתיימה במסירת רוחב של דוידזאדה משמאל לפינה הרחוקה מימין. ייני הגיח מאחור ובעט לקורה. בסיום המחצית הראשונה מכבי ירדה ביתרון.

מחצית שנייה

מכבי עלתה למחצית ללא שינויים בהרכב, ובהתקפה הראשונה בדקה ה-49,

סחט עומר אצילי כדור עונשין מ-11 מטרים אחרי שהוכשל ברחבה בסיומה של מתפרצת. אצילי דייק גם מהנקודה הלבנה וכבש את השני. 0:2 למכבי!

המשחק של מכבי נרגע וזה היה האות להכניס את ברק יצחקי בדקה ה-70 על חשבונו של וידאר קיאטנסון. בדקה ה-77 ערכה מכבי חילוף נוסף. סושיץ' נכנס על חשבונו של באטוקיו. בדקה ה-79 השלימה מכבי את מכסת החילופית כשאבי ריקן נכנס במקומו של כובש השער הראשון, ניק בלקמן. 

בדקה ה-82 עוז ראלי ניצל טעות בהגנה של הצהובים וכבש אשער מצמק. כעבור דקה סימיליאניץ' בעט מ-18 מטרים כדור שנהדף מקרן והצליח להטות את ראייקוביץ'. 2:2.

בדקה ה-90 עומר אצילי הצליח לסחוט כדור עונשין שני וניגש לבעוט את הכדור. הפעם איינוגבה הצליח להושיע את אשקלון מהפסד ברגע האחרון. מכבי תאלץ להסתפק בנקודה.