מחזור 8 בליגת העל לנוער, מכבי תל אביב ׳שחר׳ אירחה את מועדון ספורט עירוני אשדוד בקריית שלום במסגרת ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו מהמקום ה-7 בטבלה לאחר הפגרה הממושכת, מנגד האשדודים הגיעו למפגש מהמקום ה-5 עם שלושה משחקים רצופים ללא הפסד.

מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח עם ההרכב הבא: דניאל פרץ, נועם כהן, אלון שטרוזברג, פאדי נג׳אר, תומר מכלוף, עדן קארצב, יואב הופמייסטר, נתנאל פרץ, מופלח שלאעטה, אייל חן ואילון אלמוג.

מחצית ראשונה
בדקה ה-8 הצהובים הגיעו למצב המסוכן הראשון במשחק, יואב הופמייסטר החל בהתקפה שהעביר כדור עומק לאילון אלמוג, החלוץ השאיר לעדן קארצב שבעט טוב למסגרת, הכדור פגע בשחקן הגנה וחלף סנטימטרים מהמשקוף. דקה לאחר מכן כדור רוחב של מופלח שלאעטה מצא את אלמוג שבנגיעה גלגל פנימה, אך השופט פסל את השער בטענת נבדל. רבע השעה הראשונה של המשחק נפתחה בצורה טובה לזכות הצהובים, מכבי שולטים בקצב המשחק תוך כדי שהם מניעים את הכדור. בדקה ה-15 כדור חופשי לאשדוד, גל אביב העט למסגרת, דניאל פרץ היה במקום לאגרף את הכדור ולהרחיק את הסכנה. בדקה ה-20 בניגוד למהלך המשחק אשדוד עולה ליתרון. יוני סיסאי, השתלט על כדור במרכז המגרש, חלוץ היריבה התקדם לרחבה וגלגל את הכדור פנימה. 1:0 לאשדוד. בדקה ה-25 אשדוד עם השני, ההגנה הצהובה איבדה כדור שהגיע אל סיסאי, חלוץ היריבה השתלט ובעט מרחוק לרשת. 2:0 לאשדוד. בדקה ה-35 מופלח שלאעטה ניסה את מזלו מרחוק, אך שוער היריבה קלט את הכדור. רגע לפני הירידה למחצית, אבי בוטבול חלוצה של אשדוד בעט למסגרת מתוך הרחבה, פרץ היה במקום לקלוט את הכדור. 2:0 לאשדוד במחצית.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה במצב מסוכן לצהובים, בדקה ה-51 פרינס תומס שנכנס כמחליף קיבל כדור על סף הרחבה ובעט למסגרת אך הכדור נבלם על ידי ההגנה האשדודית. לאחר שתי דקות בגבהה מהאגף הימני מצאה את אייל חן שהשאיר בנגיעה לאלמוג שבעט מעל השער. הדקות חולפות והמשחק ממשיך להתנהל במרכז המגרש כששתי הקבוצות לא מגיעות למצבים מסוכנים. בדקה ה-65 הכדור כמעט נכנס, תומס קיבל כדור ברחבה, השאיר לקארצב שבעט בעוצמה למסגרת, אך שוער היריבה הדף את הכדור. לאחר שתי דקות נועם כהן פרץ באגף הימני, העביר כדור רוחב מצוין לאייל חן, אך הקיצוני בעט את הכדור החוצה. לאחר מכן אילון אלמוג ניסה את מזלו עם בעיטה חזקה, אך שוב שוער היריבה הדף את הכדור. בדקה ה-72 הכדור נכנס. נתנאל פרץ מצא את אילון אלמוג שלא התבלבל והצליח להכניע את שוער אשדוד. מכבי מצמקת ל- 2:1. לאחר 5 דקות של כדורגל מכבי כמעט ומוצאת את השיווין, אייל חן החל במהלך, הוא מצא את אלמוג באגף השמאלי, החלוץ העביר כדור רוחב לנתנאל פרץ שבנגיעה גלגל את הכדור סמוך לקורה. הדקות חולפות כשהצהובים ממשיכים ללחוץ על שער היריבה. בדקה ה-89 אילון אלמוג בועט מרחוק, שוב שוער היריבה מציל את האשדודים מהשיוויון. הנסיוניות של מכבי לא צלחו, 2:1 לאשדוד בסיום.