מכבי תל אביב תצא מחר (א, 20:15) למשחק חוץ נגד הפועל חיפה אחרי שלושה שבועות של פגרה ממשחקי הליגה. כזכור, במשחק הליגה האחרון הצהובים ניצחו 0:1 משער בכורה של אור דסה.

בוידאו: המפגש האחרון נגד הפועל חיפה בסמי עופר

אחרי ההפסד לסלביה פראג בליגה האירופית, בקבוצה יכולים להיות מעודדים לפחות מחזרתו של אייל גולסה למשחק, אחרי שרשם דקות ראשונות מזה ארבעה חודשים במשחק נגד הצ'כים ועשוי לערוך בכורה בליגת העל העונה כבר במשחק מחר.

קרויף התייחס למשחק ואמר: "אנחנו חייבים להתחיל לנצח. הגיע הזמן. זה משחק חשוב, נגד יריבה חזקה עם מאמן טוב. אנחנו רוצים לסיים את הסיבוב הראשון עם 29 נקודות. הפועל חיפה קבוצה טובה, קבוצה רעננה ומסוכנת, אבל אנחנו מגיעים בכל משחק עם מטרה לנצח. בליגת העל אנחנו חייבים להרים את הרמה שלנו ולהתחיל לקחת את כל הנקודות".

קשר הצהובים דור פרץ הוסיף: "יהיה משחק מעניין. אנחנו רוצים את הנקודות וצריכים להראות טוב יותר. אני מאוד מקווה שאנחנו בדרך הנכונה".

דור פרץ לאחר המשחק נגד סלביה פראג

תמונת מצב

הפועל חיפה רושמת העונה את אחת מפתיחות העונה הטובות ביותר של המועדון מאז האליפות בו זכה בעונת 1999/2000. הקבוצה של ניר קלינגר פתחה את העונה עם 7 ניצחונות 2 תוצאות תיקו והפסד בודד למכבי נתניה במחזור האחרון שקטע רצף של 9 משחקים מפתיחת העונה ללא הפסד.

ההגנה של חיפה ספגה במשחק האחרון 2 שערים כשבסה"כ ספגה הכי מעט שערים יחד עם ההגנה של קריית שמונה (8 שערים בלבד). במשחק ביום ראשון צפוי להיעדר שוער האדומים, שטקוס, שעבר ניתוח השבוע וצפוי לתקופה של החלמה. מי שעשוי לתפוס של מקומו הוא רן קדוש.

מכבי מגיעה למשחק הזה עם 3 נקודות הפרש מהמוליכה, אחרי שניצחה את משחק הליגה האחרון נגד הפועל רעננה.