מכבי תל אביב נמצאת בעיצומה של פגרת נבחרות + שזרוע ועד שהאקשן יחזור אל הדשא בחרנו להתמקד הפעם בכם האוהדים. יותר נכון בבעלי המנויים של הקבוצה לעונת 2017/18. מהן הערים המובילות, כמה מנויים יש לנו באילת וכמה בנתניה? התשובות בטקסט הבא.

די כצפוי העיר ממנה מגיעים הכי הרבה מנויים למשחקים של מכבי היא תל אביב, כאשר 1328 מאלה שמוגדרים כתושבי העיר הם גם בעלי מנוי.

במקום השני מדורגת העיר ראשון לציון ששולחת 710 בעלי מנויים העונה. מעט אחריה ממוקמת חולון ש-510 מתושביה הם גם מנויים של מכבי בעונה הנוכחית.

בהמשך הרשימה אפשר למצוא ייצוג נכבד לערים נוספות באיזור גוש דן מהן מגיעה כמות נכבדת של אוהדים: רמת גן, הרצליה, פתח תקווה, בת ים, גבעתיים ורמת השרון. מחוץ לגוש דן ייצוג משמעותי אפשר למצוא גם ברחובות, מודיעין ורעננה.

אם שאלתם את עצמכם כמה נתנייתים גם מחזיקים במנוי למשחקי הקבוצה אז התשובה היא 125 –  גידול קטן בהשוואה לשנה שעברה, אז 116 מתושבי נתניה החזיקו במנוי.

כבוד גדול מגיע ללא פחות מ-14 תושבים מאילת שעל אף המרחק הגיאוגרפי העצום (ביחס למדינתנו הקטנה כמובן) רכשו מנוי לאיצטדיון שמרוחק כ-390 קילומטרים ממקום מגוריהם.

ומה קורה בצד השני של ישראל? אנחנו מתכוונים כמובן אל האוהדים הצפוניים שלנו וקרדיט גדול מגיע גם ל-5 מתושבי צפת שגם הם עושים בקביעות את הדרך למשחקים. גם בקצרין שברמת הגולן יש לנו מנויים – 4 ליתר דיוק. מתברר שבנהריה, על אף שגם היא עיר צפונית יחסית, יש לא פחות מ-34 בעלי מנויים.

נתון מעניין מראה ש-128 אוהדים, מ-128 ישובים שונים, הם היחידים במקום מגוריהם שמנויים למשחקי הקבוצה. בין היישובים ששולחים נציג אחד נמצאים בין השאר ניר עוז השוכן על גבול רצועת עזה, ניצני סיני על גבול מצרים, גורן שבגליל המערבי ומצפה מתת שבגליל העליון. אנחנו לא יודעים אם הם גם מגיעים לאיצטדיון לבד או עם חברים, אבל בכל מקרה- שאפו.

בסך הכל, למכבי תל אביב יש אוהדים ב-380 ישובים שונים ברחבי מדינת ישראל.