מכבי תל אביב הפכה השבוע לקבוצה הראשונה בישראל שמחתימה שחקני FIFA של המועדון. מי שנבחרו לכך הם האחים דור ואור אליגולא, שייצגו את הצהובים בטורנירים השונים ברחבי הארץ והעולם. רגע אחרי ההכרזה, הגיע הזמן להכיר את הישגיהם קצת יותר לעומק.

האחים אליגולא מוכרים כבר מספר שנים בקרב קהילת הגיימינג בישראל ועם השנים זכו בשלל טורנירים במסגרת סדרת משחקי ה-FIFA. בדירוג שפירסמה חברת גיים בר, המארגנת טורנירי גיימינג בכל רחבי הארץ ונחשבת למובילה בתחום, דורגו שחקני ה-FIFA הבכירים במדינה בהסתמך על תוצאותיהם בכ-50 טורנירים שנערכו בשנת 2017. 

מבין העשיריה המובילה אל שני המקומות הראשונים הגיעו דור ואור וכך נכתב על ידי אנשי גיים בר:

"מקום 2 Dor Eligula – חלק מהצמד שהפכו לסלב בעולם בפיפא, הם כנראה האנשים היחידים שעצובים שיצא פיפא 18 … אחרי עונה חלשה ב-16 העונה הם דרסו כל מה שזז – עונה חלומית ללא ספק – הרבה כבוד!".

"מקום 1 Or Eligula – הבחירה הכי קלה השנה. עקף את אחיו בגלל שזכה גם ב-2 טורנירי יחידים, שימו לב למספר הבא – 13 (!!) זכיות בזוגות. איך אפשר להכריז על אלוף אחר?". 

בנוסף באליפות ישראל בגיימינג שנערכה לראשונה ב-2017 זכה הצמד במקום הראשון בטורניר הזוגות ובמה שהפך אותם לאלופי ישראל באופן רשמי. יש לציין כי גם ב-2015 ו-2016 כיכבו האליגולות באירועים דומים, אך אז עדיין לא נחשבו אותם אירועים לאליפויות ישראל.

את תשומת הלב של מכבי קיבלו האחים בעקבות טורניר האוהדים שנערך בחנות הרשמית של המועדון ברחוב דיזינגוף בת"א. אז גברו על יתר המתמודדים בטורניר הזוגות ולקינוח קיימו משחק ראווה מול שחקני מכבי ת"א דור מיכה ואייל גולסה.