מאמן
אשדוד חווה כידוע פתיחת עונה לא קלה וכבר הספיקה להחליף מאמנים. מי שפתח את העונה על הקווים באיצטדיון הי"א הוא ראובן עטר, אלא שהקבוצה התדרדרה עד למקום האחרון בליגה, ממנו גם תגיע למשחק מול מכבי ועטר סיים את תפקידו. במקומו קיבל את המושכות עמיר תורג'מן, ששיחק בעבר במכבי ואף זכה עימה באליפות ב-2002/03. תורג'מן נחשב לאחד המאמנים המבטיחים בכדורגל הישראלי ובעבר גם אימן במחלקת הנוער של מכבי, בבית"ר ת"א/רמלה ושימש כעוזר מאמן בנבחרת ישראל. אשדוד היא הקבוצה הראשונה שמדריך תורג'מן בליגת העל. 

מי הגיע?
השם המרשים ביותר שהגיע הקיץ לקבוצה הוא ככל הנראה החלוץ הניגרי בלסינג אלקה בן ה-21 שנחשב לבעל פוטנציאל ועל פי כלי התקשורת בארץ נקנה בסכום המוערך בכמיליון יורו. בנוסף אליו צורפו גם הבלם הבולגרי ויקטור גנב והקיצוני הברזילאי אדילסון באהיה, ששיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה. יובל יעקבוביץ' הוא השם המוכר ביותר על הנייר מבין הישראלים שחיזקו הקיץ את אשדוד.

מה עשתה עד עכשיו?
אשדוד כאמור פתחה את העונה בצורה מאכזבת ותגיע מהמקום האחרון. ב-11 משחקים שקיימה הקבוצה עד כה בליגה היא השיגה 5 נקודות עם ניצחון אחד, שתי תוצאות תיקו ו-8 הפסדים. למפגש מול מכבי היא תגיע לאחר 3 הפסדים רצופים, שהאחרון שלהם היה במחזור האחרון – 1:0 להפועל רעננה. אשדוד היא גם הקבוצה שהבקיעה הכי מעט שערים העונה בליגה – 6.

זכוכית מגדלת
לא מעט שחקנים מוכשרים עזבו את המועדון מעיר הנמל בשנים האחרונות, אך מי שעדיין נשאר בו ונחשב לאחד המשמעותיים הוא גדי קינדה. הקשר המוכשר הפך העונה לבורג חשוב מתמיד בקבוצה של עמיר תורג'מן ולפחות מבחינת מספרים הוא גם מוכיח זאת כשבישל 3 מתוך 6 שערים שכבשה העונה. בנוסף, גם הבקיע קינדה שער.