מאמן: ניר קלינגר
כמו הפועל חיפה עצמה, גם המאמן ניר קלינגר חווה העונה פריחה מחודשת. האיש שב-2004/5 הוביל את מכבי תל אביב להופעה היסטורית בליגת האלופות, ידע מאז עליות ומורדות אך נדמה שהעונה הוא שוב חזר להנות מאימון. תחת הנהגתו החיפאים פתחו כידוע את העונה בצורה נהדרת ונראים כקבוצה מלוכדת שמשחקת כדורגל שיטתי אחרי לא מעט שנים של מאבקים בחלק התחתון של הטבלה.

קיבלה חיזוק
חלק מההצלחה של האדומים עד כה קשורה כמובן לשחקנים שחיזקו את הקבוצה בקיץ האחרון. אחד המשמעותיים שבהם הוא הבלם הרומני גבריאל תמאש, ששיחק בעבר בנבחרת רומניה ונהנה מניסיון רב בליגות בכירות יותר מליגת העל. בנוסף אליו הגיעו גם הקשר רסמוס סיוסטד משבדיה והקיצוני ראדו גינסארי ששידרגו את הקבוצה. גם השוער הליטאי ארנסטס שטקוס מצטיין עד כה אך הוא צפוי להיעדר מהמשחק מול מכבי. בגזרת הישראלים הצטרפו העונה רוסלן ברסקי ואלון תורג'מן שגם הם הפכו לשחקני מפתח. 

מה עשתה עד עכשיו?
לא סוד כמובן שהפועל חיפה תגיע להתמודדות בסמי עופר מפסגת הטבלה של ליגת העל. ב-10 משחקים השיגו שחקניו של קלינגר 23 נקודות עם 7 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו והפסד אחד בלבד. אותו הפסד הגיע רק במחזור האחרון – 2:0 למכבי נתניה בחוץ – ומעניין יהיה לראות כיצד החיפאים יגיבו לאחר שנעצרו בפעם הראשונה העונה.

זכוכית מגדלת
לא מעט שחקנים מצטיינים אצל חיפה העונה ושניים מהם הם אלון תורג'מן ועדן בן בסט שכבשו 6 שערים כ"א עד כה. אלא שבן בסט צפוי להחמיץ את המשחק הערב ובהיעדרו מירב הנטל בחלק ההתקפי יפול על כתפיו של תורג'מן ושל חנן ממן. האחרון נחשב לאחד הקשרים המוכשרים בליגת העל והעונה הוא גם מצליח להיות משמעותי מאוד עבור קבוצתו עם 3 שערים ולא פחות מ-5 בישולים (מקום שני בליגה). בחלק האחורי, גבריאל תמאש הפך כאמור למנהיג ההגנה החיפאית וגם היכולת שיציג הערב עשויה לקבוע לא מעט באשר לתוצאת הסיום.