מחלקת הנוער של המועדון מתחילה פרוייקט חדש ומסקרן. בחודשים הקרובים המחלקה תייצר סרטוני וידיאו שיציגו לשחקנים תנועות טכניות ודרכים מיוחדות לטיפול בכדור. האדם שמנהל את הפרוייקט הוא רובין פרהול, המשמש כעוזר למנהל הביצועי פטריק ואן לוון ומתאם הפעילות באקדמיית הנוער במתחם האוניברסיטה. מחלקת הנוער הכשירה שני מאמנים, במתחם הצפוני והדרומי, הם יבצעו את האימונים הטכניים לשחקנים הצעירים וילמדו אותם תנועות מיוחדות של שחקנים מצליחים.

הדגמת טכניקה ע״י רובין

בעונה הזאת מחלקת הנוער החלה בהכשרות טכניות. המועדון מפתח את השחקנים בשיטת האימון של וויל קורבר (מאמן הולנדי שפיתח שיטות אימון העוסקות בטכניקה). המחלקה הכשירה שני מאמנים מאקדמיית הנוער, עידן קזניצי מהמחלקה בצפון וחמדה מרי מהמחלקה בדרום. הם המאמנים שמעבירים את האימונים הטכניים הללו. כרגע האימונים הטכניים מתקיימים לגילאי 10 עד 15.

בעתיד מחלקת הנוער תייצר כ-35 קליפים של תנועות בכיוונים שונים. התוכן מצולם עם שני שחקנים ובסרטונים ניתן לראות כיצד לבצע את התנועות בדרך נכונה. לכל תנועה יש שם, היא נקבעה לפי השחקן המפורסם שמבצע אותה. עבור השחקנים הצעירים התכנים הללו מאתגרים, הסרטונים גורמים להם לעבוד קשה יותר כדי לשלוט בתנועות הללו גם במשחקים.

רובין פרהול שמנהל את הפרוייקט החדש סיפר על המהלך: ״אנחנו רוצים איכות בתנועות, אך זה חייב להיות משולב עם מהירות גבוהה. אנחנו מלמדים את השחקנים הצעירים לבצע את התנועות בשתי הרגליים. כל תנועה היא בעלת אופי שונה ועם כיוון אחר, לכן השחקנים לומדים לבצע את התנועות בכל עמדה במגרש. רק ללמוד את התנועה זה לא מספיק, מאוד חשוב לחזור שוב ושוב על התרגיל ולהתאמן עליו כדי לשפר את מהירות התנועה. כרגע העבודה מתבצעת בחופשיות ללא שחקני הגנה, השלב הבא הוא להוסיף גם שחקני הגנה מנגד. בסופו של דבר התנועות הטכניות האלה תורמות לשחקן לקבל ביטחון עצמי גבוה יותר בטיפול הכדור ולבסוף הופך אותם לשחקנים יותר שלמים״.