בר מצווה חוגגים פעם אחת בחיים וקרן מועדון הכדורגל מכבי ת"א דאגה לכך שעבור ילד אחד החגיגה תהיה בלתי נשכחת. מדובר במיכאל יוסף בידרמן, המתגורר בברוקלין שבניו יורק, שלכבוד יום הולדתו ה-13 ביקר בישראל וביקש לחגוג את האירוע המיוחד גם עם מכבי.

לכבוד יום הילד הבינלאומי החל היום, בקרן מכבי גם דאגו למצוא דרך להפוך את החוויה עצמה לבינלאומית עד כמה כשניתן. אחד משיאי הביקור של הילד היה מפגש מפתיע עם כוכבי מכבי שהגיעו מרחבי העולם. ניק בלקמן מאנגליה, טינו סושיץ' מבוסניה, מאמן השוערים שורה אובארוב שהגיע לישראל מרוסיה, דניאל ליפשיץ שנולד בשבדיה, ארון שוינפלד שהגיע מארה"ב וגם אור דסה מישראל. 

לאחר שפגש את השחקנים התפנה בידרמן הצעיר "למבחנים" על כר הדשא, שכללו כמה ביצועים מרשימים. כשעבר אותם המשיך למשרדי המועדון שם חתם על חוזה לכל החיים כשגריר מעשים טובים של הקרן והוצג עם חולצת המשחק הרשמית עליה נכתב שמו.

בעקבות ההצטרפות לקרן מכבי אמר בידרמן: "אני שמח מאוד להיות חלק מקרן מכבי ורוצה להודות להוריי שגידלו אותי היטב. אני מצפה להצליח בכל האתגרים שמחכים לי בהמשך הדרך".

מיכאל יוסף התייחס גם לחשיבות הסיוע לאחר והצורך להיות אדם טוב יותר: "המטרה שלי בחיים היא לעזור לאנשים ולתת להם את ההזדמנויות שניתנו לי. הודות לקרן מכבי, נהנתי ללמוד כיצד להפוך לאדם טוב יותר וגם להתנסות בכדורגל". ומה לגבי חגיגת הבר מצווה בישראל? "ישראל היא המקום הקדוש ביותר והחלק הכי טוב בביקור בארץ לרגל הבר מצווה הוא שאני נמצא כאן עם העם שלי".