פרי גיים

מכבי תל אביב יצאה לאצטדיון טוטו-עכו משחק השלישי שלה בתוך שבוע, הפעם בחצי גמר גביע הטוטו נגד הפועל קריית שמונה.

 

עוד באתר:

ג'ורדי קרויף ערך רוטציה בהרכב מזה שפתח במשחק נגד הפועל חיפה עם שמונה שינויים בהרכב. מי ששב לשחק אחרי כמעט חודש וחצי הוא חוסה רודרגיגז ששב מפציעה במניסקוס. מנגד, שגיב יחזקאל, שהושאל לקבוצה מקרית שמונה פתח אצל היריבה מק"ש.

מחצית ראושנה

דווקא קריית שמונה פתחה את המשחק טוב יותר ובדקה ה-5 כבר רשמה ניסיון ראשון אל עבר שערו של ראייקוביץ', כשאיסמעיל ריאן בעט מתוך הרחבה לידיים של ראייקוביץ'. בדקה ה-17 הלחץ של ארון שוינפלד על הגנת ק"ש עשה את שלו. החלוץ האמריקאי-ישראלי ניצל טעות ביציאה של איתמר ניצן ומקרוב בעט פנימה. 0:1 למכבי!

עד סיום המחצית שי הקבוצות התקשו להגיע להזדמנויות. מכבי הייתה עדיפה יותר ושלטה בכדור אך לא הצליחה לתרגם את זה לכיבושים ושתי הקבוצות ירדו למחצית כשמכבי ביתרון 0:1.

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה כשהכדור נע מרחבה לרחבה. מצד אחד דור פרץ רשם החמצה ענקית אחרי בישול של שוינפלד. מנגד, ראיקוביץ' מנע שער מבעיטה של יחזקאל. בדקה ה-53, אופיר דוידזאדה התנהל עם הכדור בצד שמאל, הרים לרחבה, וברק יצחקי המשיך מהאוויר פנימה – 0:2 למכבי! 

דוידזאדה הוחלף אחרי השער על ידי שרן ייני. בדקה ה-58 חוסה רודריגז הוחלף על ידי אבי ריקן. בדקה ה-70 איל גולסה תפס את מקומו של ניק בלקמן.

דור פרץ וניק בלקמן רשמו הזדמנויות קורצות נוספות אך לא סיימו עם הכדור ברשת. לקראת סיום המשחק הצטרף גם אלירן עטר. בסיום מכבי העפילו לגמר גביע הטוטו לראשונה מאז 2014.