בעיצומה של פגרה בת כ-3 שבועות מכבי תל אביב קיימה היום (חמישי) משחק אימון, כשאירחה במתחם האימונים בקרית שלום את מכבי נתניה. שתי הקבוצות הרבו לבצע חילופים ולחלק את הדקות בין שחקנים רבים, קצת יותר משבוע לפני החזרה לליגה.

דניאל ליפשיץ פתח בשער של הצהובים לאחר היעדרות ממושכת, כאשר איגור פיליפנקה הוצב לצידו של טל בן חיים במרכז ההגנה ויובל שפונגין ומתן בלטקסה השלימו את רביעיית ההגנה. דור פרץ וטינו סושיץ שולבו במרכז הקישור לצידם של כריסטיאן באטוקיו ודור מיכה וארון שוינפלד וברק יצחקי, שחוזרים מפציעות, קיבלו את המקום בחוד.

מחצית ראשונה:
שתי הקבוצות ניסו להניע את הכדור בפתיחת המשחק, כאשר מכבי הגיעה לשתי הזדמנויות ב-10 הדקות הראשונות. בדקה ה-7 מיכה הכניס מסירה לשוינפלד, שחדר לרחבה אך הבעיטה שלו נבלמה בשחקן יריב. 3 דקות לאחר מכן, יצחקי בעט ממרחק, אך עמוס לקח. בדקה ה-22 נתניה עלתה ליתרון לאחר פעולה אישית של סבע שהעביר כדור מצד ימין ודידיה קוגבנייה המשיך לרשת. 

3 דקות לאחר מכן מכבי קיבלה שתי הזדמנויות מהירות, אך עמוס הדף נגיחה של שוינפלד ומיד לאחר מכן הדף בעיטה נוספת של באטוקיו ממרחק. דקה עברה והנתנייתים כבשו את השני לאחר שקייטה קיבל את הכדור על סף הרחבה ושלח כדור שטוח וחד לפינה הרחוקה ופנימה. בדקה ה-31 מכבי הצליחה לצמק אחרי שיצחקי שלח את שפונגין מימין, המגן המשיך עם הגבהה בחצי גובה לרחבה ומיכה המשיך עם נגיחה די נדירה לפינה הרחוקה ולרשת. דקה לאחר מכן נתניה כבשה את השלישי שלה כאשר סבע הכניס כדור עומק לקייטה, שמול ליפשיץ גילגל פנימה. רגע לפני ההפסקה, יצחקי חדר לרחבה ובעט מזווית קשה, אבל הכדור פיספס את המסגרת במעט. 1:3 לנתניה במחצית. 

מחצית שניה
מכבי הגיעה להזדמנויות טובות בפתיחת המחצית השניה, אבל הצלות גדולות של השוער אלקסלסי מנעו שערים מדוידאדה ויצחקי. בדקה ה-58 סבע כבש את הרביעי של נתניה בעקבות התקפה מתפרצת מהירה שהוביל וסיים עם בעיטה חדה לפינה הרחוקה. בדקות הבאות שתי הקבוצות הרבו לבצע חילופים ולתת לשחקנים נוספים דקות משחק וקצב ההזדמנויות ירד. בדקה ה-90 בעיטה של באטוקיו סיכנה את השער של נתניה, אך השוער אלקסלסי הצליח לקלוט. 1:4 לנתניה בסיום.

הרכבים
מכבי ת"א:
דניאל ליפשיץ, יובל שפונגין, טל בן חיים, איגור פיליפנקה, מתן בלטקסה, דור פרץ, טינו סושיץ', כריסטיאן באטוקיו, דור מיכה, ברק יצחקי, ארון שוינפלד.

נכנסו בפתיחת המחצית השניה: דניאל טננבאום, אופיר דוידזאדה, אבי ריקן. כן שותפו: אור דסה, שרן ייני, ז'אן סילבן באבין, איתן טיבי, עדן קארצב, אלירן עטר וניק בלקמן.

מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הוייבך, ברנקו ורגוץ', בן צעירי, דידייה קוגבנייה, אביב אברהם, ניקו אולסק, דיא סבע, ערן לוי, אל חסן קייטה

קרויף: "המשחק נועד לשחקנים שחזרו מפציעות"

בסיום התייחס המאמן ג'ורדי קרויף למשחק וציין: "ההחלטה לקיים את המשחק נגד נתניה הייתה במטרה לאפשר לשחקנים שחזרו מפציעה ושחקנים שלא שיחקו הרבה במשחקים האחרונים דקות משחק. נתניה שיחקו היטב והענישו אותנו על הטעויות שעשינו. המשחק הזה מלכתחילה לא נועד בשביל תוצאה".