מכבי תל אביב נכנעה הערב (חמישי) 2:0 לסלביה פראג במשחק במסגרת המחזור ה-5 של הליגה האירופית. בסיום המשחק סיכם ג'ורדי קרויף את ההופעה של הקבוצה.

"ידענו לפני המשחק שלא נעלה שלב, אבל ניסינו לעשות את הכי טוב שלנו. הגיע לנו להבקיע כמה שערים, אבל האמת הכואבת היא שצריך להתרכז בליגה", אמר קרויף.

"אני מבין את הכל. בטוח שזו לא המכבי ת"א שאני רוצה לראות ולא האוהדים. יש לנו בית קשה. אנחנו לא מצליחים להכניס את הכדור לרשת ואנחנו נענשים בחצי מצב של היריבה", הוסיף לאחר מכן, "החלק הכואב הוא שאנחנו סופגים בדקות קריטיות. נתרכז בליגה, זה המפעל שאנחנו באמת צריכים להתמקד בו".

על הקושי בכיבוש:
"זה גם עניין של אמונה. ברור שקשה להבקיע באירופה וזה עניין של ביטחון. לא הבקענו במשחקים האחרונים וזה משהו שמגיע למחשבה של השחקנים. אנחנו מגיעים לחלק האחרון אבל אנחנו לא מקבלים החלטות מספיק טובה ולא מבקיעים מהמצבים אליהם אנחנו מגיעים".

על הבית בליגה האירופית:
"כרגע התוצאות מדברות בעד עצמן. החזקנו יותר בכדור אבל לא הצלחנו לתרגם את זה לשערים. במשחקים האחרונים החמצנו יותר מדי ויש הבדל גדול בין משחקים באירופה לישראל. אם אתה לא מנצל הזדמנויות אתה משלם על זה, כפי שקרה לנו נגד אסטנה".

לקראת חלון ההעברות:
"ההחתמות הטובות ביותר שלנו יהיו השחקנים שיחזרו לאט לאט מהפציעות. ראינו היום קצת ניצוצות ממיכה וגם הכניסה של גולסה העירה קצת. בהחלט יש לנו פוטנציאל. זה לא פופולרי להגיד, אבל אני לא חושב שיש מועדון באירופה ששיחק כזו כמות משחקים. בכל מקרה, זה לא תירוץ. יש לנו אימון מחר, בשבת וביום ראשון יש לנו משחק חשוב מאוד. אנחנו לא משחקים טוב כפי שאנחנו רוצים אבל אני חושב שיצטרכו לשפוט אותו בשלב מאוחר יותר בעונה".