מכבי תל אביב תצא לפגרת השזרוע והנבחרות עם ניצחון חשוב על הפועל רעננה. עם סיום המשחק התייחס המאמן, ג'ורדי קרויף, ליכולת שהציגו שחקניו לרמות הניצחון ואמר: " אני חושב שהיכולת שלנו לא הייתה טובה. אם הייתי יכול להחליף עוד שמונה שחקנים במהלך המשחק הייתי עושה את זה. השחקנים היו ללא אנרגיות השחקנים נתנו את הכל על המגרש אבל נראו עייפים מאוד".

עוד באתר:

"הפגרה מגיעה בזמן טוב מאוד עבורנו", הודה קרויף, "בסופו של דבר מה שחשוב הוא שלקחנו את הנקודות. היו לנו משחקים בעבר שהיינו הרבה יותר טובים ולא לקחנו את כל הנקודות אז הערב היה לנו משחק שהיינו בו פחות טובים וחשוב לקחת גם במשחקים כאלה את הנקודות. השחקנים לא נראו עירניים ולכן איבדו הרבה מהכדורים. אני יכול להודות שהיכולת שלנו לא הייתה טובה אני חושב שהניצחון מאוד חשוב לאור העובדה שהשחקנים היו עייפים מאוד אבל הצליחו לשמור על רשת נקייה. אחרי הפגרה אני מצפה לראות קבוצה אחרת לגמרי. עם הרבה אנרגיה".

"אחרי הפגרה אני מקווה לראות את מכבי לפחות כמו זו ששיחקה נגד אסטנה"

על העובדה ששיחק נגד יריבה מתחתית הטבלה אמר:

"ראיתי משחקים גרועים שלנו העונה מזו שראיתם הערב. אנחנו משחקים עם אותם 11 שחקנים בארבעה משחקים ב-12 ימים וזה לא פשוט. זה קשה. בימים האחרונים שאלנו חלק מהשחקנים עם הם התאוששו מהמשחק האחרון וחלקם הודו שלו אבל בכל זאת שיחקו כי אין לנו יכולת לעשות רוטציה בייחוד לא במרכז המגרש. אני יודע ששחקנים רבים סבלו היום אבל נתנו את הכל. יכולת טובה לא הייתה היום אבל אני בטוח שתהייה בהמשך". 

על היכולת של מרכז המגרש אמר:

"באטוקיו לא היה במצב פיזי מקסימלי במשחק אותו דבר גם ריקן וייני. אור דסה הביא איתו אנרגיה עד הסיום. אותו דבר אופיר דוידזאדה זה היה משחק קשה עבורנו אבל בסופו של דבר מה שעמד לנגד עינינו הוא לזכות בשלוש הנקודות".

על שחקני ספסל נוספים שלא שיחקו במשחקים האחרונים אמר:

"הקבוצה סה"כ שיחקה טוב במשחקים האחרונים גם נגד אסטנה למרות ההפסד ככה שאני חשבתי שלשחקנים האלה מגיע קצת המשכיות בהרכב. כשאין לך יכולת לשלב הרבה שחקנים במרכז המגרש והוא עייף אז פה ונצרה הבעיה".

על התוכניות אחרי הפגרה:

"אחרי הפגרה אני מקווה לראות את מכבי לפחות כמו זו ששיחקה נגד אסטנה. אני מקווה שנחזור עם שחקנים פצועים שיחלימו כמו גולסה, מיכה שעדיין לא בכושר, חוסה רודריגס וארון שוינפלד".