מכבי תל אביב איבדה הערב (חמישי) סיכוי לעלות לשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית לאחר שנכנעה 1:0 לאסטנה במשחק במסגרת המחזור הרביעי. בסיום התייחס ג'ורדי קרויף להופעה של הקבוצה.

"זה היה משחק שהיינו חיבים לנצח וזה לא קרה, אבל קצת קשה לנתח את המשחק הזה", אמר קרויף, "יצרנו הרבה מצבים. השחקנים התאמצו. בדקות שהיתה לנו אנרגיה שיחקנו כדורגל טוב. כשאתה לא מבקיע בכדורגל אתה משלם על זה".

מה היה חסר?
"היתה לנו בעיה של רעננות. אנחנו דורשים הרבה מהשחקנים, הרבה ריצה ולחץ, האמת היא שהיתה לנו אנרגיה לכמות דקות מסויימת. ניסינו לרענן, אבל אתה חייב לכבוש. היו לנו מצבים טובים אבל לא עשינו זאת. היתה להם הזדמנות אחת טובה והם כבשו ממנה". 

על המשחקים שנותרו באירופה:
"אם תסתכלו על התוצאות זו אכזבה. זה משחק בית שהיינו חייבים לנצח, אבל אני חושב שאנחנו יכולים להיות אופטימים לגבי העתיד ואיך שהקבוצה תשחק לאחר הפגרה. יהיה לנו סגל טוב ועמוק עם הרבה אנרגיה וטריות. אנחנו לא נקל ראש במשחקים שנותרו. אנחנו עדיין צריכים לנצח כדי לשפר את הדירוג שלנו. לא הצלחנו לעלות אבל זה לא אומר שצריך להפסיק לעבוד קשה".

על אור דסה:
"ברור שהוא מקבל דקות וזה אומר שאנחנו שמחים ממה שהוא עושה, האנרגיה שהוא מביא לקבוצה. הוא עוד לא מוכן לשחק 90 דקות אבל אם נתנו לו לשחק בליגה ובאירופה זה אומר שזה מגיע לו".