מכבי תל אביב ׳שחר׳מועדון ספורט עירוני אשדוד, 2:1
קבוצת הנוער של המועדון חזרה מהפגרה הארוכה לכר הדשא. הצהובים אירחו את אשדוד במסגרת המחזור ה-8 בליגת העל לנוער. החניכים של גיא צרפתי הפסידו לקבוצה מהדרום כשכובש השער המצמק היה אילון אלמוג. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

הפועל הרצליה עירונימכבי תל אביב ׳עודד׳ 5:0
לאחר הניצחון בשבוע שעבר במחזור ההשלמה בליגה, קבוצת נערים א׳ יצאה למשחק חוץ במסגרת גביע המדינה לנערים א׳ (סבב ב׳). הצהובים המשיכו את המומנטום החיובי בתצוגה משכנעת, הכובשים בצהוב: ניב ברקוביץ, שי בלחסן, עמרי רם ובר כהן (צמד). מאמן הקבוצה אליעזר בן אהרון, שיתף בתחושות מהמשחק: ״את ההבדלים ברמות בין הקבוצות ראינו מדקה ראשונה ועד האחרונה. הרצליה עשו מאמץ וסגרו את המשחק וכמעט לא יצאו לתקוף. צורת המשחק שלהם בהחלט מובנת. במשחקים כאלה שהפערים בין הקבוצות מאוד משמעותיים וצריך להגיע מוכנים עם גישה כאילו זה משחק עונה בכדי שלא נייצר סינדרלה כמו שקורה פעמים רבות במשחקי גביע. עברנו לשלב הבא זאת המטרה במשחקי גביע. בשבת חוזרים לליגה למשחק נגד מכבי חיפה .  המפגשים נגד חיפה תמיד מאתגרים ומעניינים. נגיע מוכנים כדי לנצח את המשחק כמו שאנחנו עושים בכל משחק נגד כל קבוצה בכל מקום וזמן״.

מועדון כדורגל עירוני אור יהודהמכבי תל אביב ׳אלדד׳ 6:1
קבוצת נערים ג׳, גם היא הצטרפה למפעל גביע המדינה. הצהובים פגשו את הקבוצה מאור יהודה לסבב ב׳ בגביע המדינה לנערים ג׳. החניכים של אורי דוד המשיכו את הרצף החיובי מהליגה כשכבשו שישייה לרשת היריבה ועלו לשלב הבא. כובשי השערים: איתי בן קימון (צמד), אוהד מזרחי (צמד), אלעד קפלן ורום גרוס. דוד סיפר על המשחק: ״המשחק היה טוב, שיחקנו ע״פ העקרונות של המועדון ולמרות שכבשנו 6 שערים יפים עדיין לא היינו מספיק מדויקים בפעולה האחרונה.

אגודת ספורט רמת אליהומכבי תל אביב ׳אילן׳ 3:1
גם קבוצת נערים ג׳ צפון נכנסה למסגרת גביע המדינה לנערים ג׳, הצהובים יצאו למשחק חוץ ברמת אליהו והשיגו ניצחון חשוב שמקנה להם כרטיס לשלב הבא בגביע. הכובשים למכבי: עומר סניור, רני נוף ויונתן פז. מאמן הקבוצה, אסף הבר תיאר על מהשחק: ״משחק גביע טיפוסי, נגד יריבה שצופפה ונשארה מאחור עם הרבה שחקנים ובעיקר התבססה על כדורים ארוכים. נקלענו לפיגור בדקה הראשונה. לאחר כמה דקות הצלחנו להשוות את התוצאה ורק לקראת הסיום הצלחנו לפרוץ את המערך הצפוף של היריבה וכבשנו שני שערים. ניצחון חשוב להמשך הדרך״.