מחזור 13 בליגת העל לנוער, מכבי תל אביב ׳שחר׳ התארחה אצל הפועל פתח תקוה באצטדיון וסרמיל במסגרת ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו מהמקום ה-5 בטבלה עם שלושה ניצחונות ותיקו בארבעת המשחקים האחרונים, מנגד פתח תקוה הגיעו למפגש מהמקום ה-15 כשבמאזנם שתי ניצחונות ליגה בלבד. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם אור דסה שחזר לסגל, אילון אלמוג וויליאם אגדה.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, עמית גלזר, אלון שטרוזברג, פאדי נג'אר, יואב הופמייסטר, תמיר גלזר, עדן קארצב, פרינס תומאס, אור דסה, אילון אלמוג, וויליאם אגאדה.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה טובה לזכות מכבי, כבר בדקה ה-2 בעיטה חופשית של פרינס תומס כמעט ומצאה את הרשת, אך שוער היריבה, יאיר חמו, הצליח להציל את הכדור לקרן. הדקות ממשיכות והצהובים ממשיכים לשלוט בקצב המשחק כשהם מניעים את הכדור בחופשיות. בדקה ה-12 עדן קארצב ניסה את מזלו מרחוק אך שוב חמו היה במקום וקלט את הכדור. בדקה ה-15 בלבול בהגנה הצהובה השאיר חופשי את קשר היריבה, יקיר נתן, שלא הצליח לייצר בעיטה מהמצב המסוכן.

בדקה ה-22 גם אור דסה נכנס לעניינים, הקיצוני השתלט על כדור במרכז, חלף על פני שחקן הגנה ובעט מרחוק אל המסגרת, שוב השוער היה במקום לקלוט. בדקה ה-26 מצב מסוכן למארחת, קשר פ״ת, טל זוארס, התקדם באגף הימני ומסר רוחב למרכז, יקיר נתן בעט בנגיעה מחוץ למסגרת. בדקה ה-38 עוד הזדמנות טובה לחניכים של גיא צרפתי, כדור חוץ מצא את ויליאם אגדה באגף השמאלי, החלוץ חלף על פני שחקן, התקדם לכיוון הרחבה ומסר רוחב אל אילון אלמוג שגלש אל הכדור ובעט למסגרת, אך חמו עצר את הכדור. ממש לפני השריקה למחצית דסה השתלט על כדור במרכז התקדם אל עבר הרחבה ובעט מסף הרחבה, השוער הצליח להדוף את הכדור. המחצית הראשונה בשליטה מוחלטת של הצהובים, אך ללא דיוק בחלק הקדמי התוצאה נשארת מאופסת בסיום המחצית.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בעצלתיים עד הדקה ה-54, בעיטה מרחוק של פ״ת מצאה את דניאל פרץ מוכן, ההדיפה הלכה אל חלוץ היריבה שכבש מקרוב, אך לאחר הכיבוש השער נפסל עקב נבדל. התוצאה נשארת 0:0. שלוש דקות חלפו והצהובים עולים ליתרון! דסה החל במהלך והרים את הכדור אל עבר הרחבה, מגן פ״ת ניסה להרחיק את הכדור שהגיע אל ויליאם אגדה שנגח מקרוב פנימה. 0:1 למכבי בדקה ה-57.

בדקה ה-64 זה השני! כדור עומק נהדר של אלטמן שחלף מעל הגנת פ״ת מצא את עדן קארצב חופשי שהתקדם אל השוער ובאחד על אחד, הקשר לא התבלבל וגלגל את הכדור פנימה! 0:2 למכבי. בדקה ה-75 חלוץ היריבה, אופק אושר, בעט מסף הרחבה, הכדור הוסט על ידי ההגנה הצהובה וחלף סנטימטרים מהחיבורים. המשחק ממשיך להיות בשליטת הצהובים שמניעים את הכדור בחופשיות במרכז המגרש.

בדקה ה-81 צירוף מסירות בין המחליפים תומר אלטמן ואייל חן, השאיר את הקיצוני לבעיטה מסף הרחבה, השוער הציל את הכדור לקרן. בדקה ה-87 תומר אלטמן מצא עצמו במצב מצוין ברחבה, הקשר בעט אך הכדור נבלם על ידי ההגנה של פ״ת. דקה חלפה וזה כמעט השלישי, כדור חופשי של סהר ברמי שנכנס כמחליף חלף סנטימטרים מהקורה. התוצאה בסיום 0:2 למכבי.