המומנטום החיובי של מכבי תל אביב נמשך אמש עם ניצחון נוסף, 1:2 על קרית שמונה. מי שהמשיך גם הוא את הכושר הטוב היה ניק בלקמן, ששוב כבש את השער השני של הקבוצה ובסיום גם ניצב מאחורי המיקרופנים.

על שיתוף הפעולה עם דסה בצד ימין:
"אלי דסה שחקן פנטסטי, החזרה שלו הוסיפה מימד נוסף לקבוצה. הקבוצה משחקת טוב מאוד לאחרונה, אתם מדברים עם מי שהבקיע, אבל גם ההגנה היתה טובה, דור פרץ היה מדהים. אפשר לראות שהאהדים איתנו, התמיכה שלהם מאוד עוזרת לנו. אם נוכל להמשיך לעשות עבודה טובה גם בשבילם כולנו נגדל ביחד".

על האפשרות שישחק בנבחרת:
"לייצג מדינה כמו ישראל יהיה כבוד גדול. אני לא בטח מה המצב עם הנבחרת. אני מתרכז בלשחק טוב עם מכבי, להשיג תוצאות טובות ולהשיג תארים. זה לא רק שאני יכול לשחק בנבחרת, בכושר שדור פרץ מראה אני לא מבין למה הוא לא יכול להיות בנבחרת, דור מיכה גם משחק טוב מאוד, אבי ריקן, אפשר לתת למעשה את השמות של כל השחקנים הישראלים".

על תנועת ההשתקה בטדי:
"אני יודע שדסה שיחק בבית"ר בעבר אבל לקולות שנעשו אין קשר לכדורגל ואני לא חושב שזה משהו שלא צריך לסבול. זו היתה הדרך שלי להגיד שזה לא בסדר. ברור שאני לא יכול ללכת לקהל, אני פשוט חושב שאין מקום לדברים האלה בכדורגל. השופט צריך להגיד למה זה לא הוזכר, אבל גם לבית"ר יש שחקנים שחורים, אז זה בכלל לא הגיוני. אין לזה מקום בשום ליגה בעולם".

על השמחה הגדולה שלו לאחר הגול נגד ב"ש:
"זה היה רגע חשוב. וידאר הוא סקורר מצוין, אבל הוא הגיע ממצב קשה והצליח להראות את הערך שלו. אז שמחתי בשבילו, שמחתי בשביל השחקנים, המאמנים וכל מי שעובד כל כך קשה בשביל אותה מטרה".