אחרי הניצחון על ויאריאל באירופה, מכבי תל אביב תשוב הערב (שני ב-21:00) לליגת העל. הצהובים יתארחו אצל מכבי פ"ת באיצטדיון המושבה למשחק המרכזי של המחזור ה-13, שמסיים את הסיבוב הראשון של העונה.

עוד באתר:

בוידאו: תקציר מפגש גביע הטוטו נגד מכבי פ"ת

לרשותו של קרויף צפוי לעמוד סגל כמעט מלא שכולל את המגן, אלי דסה, שערך בכורה מחודשת בניצחון על ויאריאל כששב מפציעה בגינה נעדר כארבעה חודשים. מי שעשוי להיעדר הוא הקפטן, שרן ייני, שלא ברור אם יהיה כשיר. 

מכבי תגיע להתמודדות כשהיא מדורגת במקום ה-4 בטבלה עם 22 נקודות. מהעבר השני, פ"ת מדורגת במקום העשירי עם 14 נקודות. למרות זאת, אחרי פתיחת עונה די מאכזבת, נראה שהמלאבסים החלו להתאושש מעט וצברו 4 נקודות ב-2 משחקיהם האחרונים.

קרויף מחפש מומנטום
לקראת המשחק הערב התייחס המאמן ג'ורדי קרויף לחשיבות המשחק ואמר: "כולנו יודעים שקשה מול פ"ת. בשנים האחרונות היו משחקים צמודים, זה תמיד קרב קשוח ואנחנו צריכים להתכונן לזה. אנחנו גם יודעים שבגלל הפסדי נקודות יש עלינו יותר לחץ. אנחנו חייבים לנצח את המשחקים הקרובים. אנחנו צריכים להתחיל להראות למה אנחנו חושבים שאנחנו יכולים לזכות באליפות".

גם ניק בלקמן דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק במושבה ואמר: "אני חושב שהקבוצה צריכה להמשיך לעבוד קשה יש לנו מאמן טוב, צוות אימון טוב ואני מאמין שנשיג את הניצחונות שאנחנו צריכים".

אמנם מדובר במפגש הליגה הראשון בין השתיים העונה, אך מכבי כבר פגשה פ"ת במסגרת גביע הטוטו. המשחק ההוא הסתיים בניצחון 0:3 של הצהובים כשוידאר קיארטנסון היה גיבור הערב עם שלושער.

העונה שעברה היתה עמוסה במיוחד במשחקים בין הקבוצות – 7 בכל המסגרות. מכבי ניצחה ב-5, אחד הסתיים בתיקו ובמשחק נוסף גם השיגה פ"ת ניצחון.

מי שידריך את פ"ת הערב הוא שרון מימר. המאמן מונה באמצע העונה לאחר שהחליף בתפקיד את קובי רפואה. תחת מימר רשמה פ"ת 3 ניצחונות בליגה, 2 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים.

צפו בתמונות מהאימון המסכם של מכבי: