מחזור 10 בליגת העל לנוער, מכבי תל אביב ׳שחר׳ אירחה את הפועל אשקלון באצטדיון רמלה במסגרת ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו מהמקום ה-7 בטבלה לאחר ניצחון חוץ בשבוע שעבר נגד באר שבע, מנגד אשקלון הגיעה למפגש מהמקום ה-15 כשבמאזנם אין עדיין ניצחון ליגה. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם אילון אלמוג , אייל חן וויליאם אגדה.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בהזדמנות לטובת האורחים, הגבהה מהאגף הימני מצאה את ראשו של אוזן שליאל שנגח את הכדור מעל השער של דניאל פרץ. דקה חלפה והצהובים כמעט וכבשו, תרגיל קרן נהדר בין עדן קארצב לאילון אלמוג השאיר את החלוץ חופשי להרים, הכדור הגיע אל ראשו של אגדה שנגח סנטימטרים מעל המשקוף. בדקה ה-10 הגבהה של אלמוג הורחה על ידי ההגנה, קארצב היה במקום לבעוט את הריבאונד מעל המסגרת. בדקה ה-12 זה נכנס! אלמוג פרץ נהדר באגף הימני והרים מצוין לרחבה, ויליאם אגדה היה במקום לנגוח את הכדור מקרוב פנימה. 0:1 למכבי. מדובר בשער בכורה לחלוץ במדים הצהובים. שתי דקות חלפו ושוב אגדה ניסה את מזלו ברחבה, הפעם שוער היריבה הדף לקרן. וזה השני! מאותו כדור קרן אלמוג היה פנוי ברחבה לכבוש מקרוב בנגיעה. 0:2 למכבי. המומנטום הצהוב ממשיך. פרינס קיבל את הכדור במרכזכ הכניס כדור מצוין אל אגדה שהשאיר בעקב חזרה אל פרינס, הקשר לא התבלבל וגלגל את הכדור פנימה. 0:3 למכבי. בדקה ה-36 שוב מצב מצוין לתומס, הפעם הוא נגח למסגרת לאחר הגבהה מצויינת מהאדך השמאלי, אך שוער היריבה קלט את הכדור. הדקות חולפות והצהובים ממשיכים להניע את הכדור בחופשיות ולשלוט בקצב המשחק.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בסערה, כבר בדקה ה-46 אילון אלמוג שוב עם פריצה נהדרת באגף הימני, החלוץ ההעביר כדור מצוין לאמצע, מופלח שלאעטה שנכנס כמחליף בנגיעתו הראשונה מצא את הרשת העליונה, 0:4 למכבי. בדקה ה-50 כדור חופשי של קארצב מצא את אלמוג שבעט טוב למסגרת, אך שוער היריבה הדף את הכדור.שתי דקות חלפו ומכבי עם הזדמנות נהדרת, שלעאטה פרץ נהדר באגף השמאלי והעביר רוחב אל אגדה שמסף הרחבה בעט סנטימטרים מעל המשקוף. מכבי ממשיכה את המחצית השנייה עם שליטה מוחלטת בקצב המשחק.

 בדקה ה-58 יואב הופמייסטר שנכנס כמחליף ניסה את מזלו מרחוק, אך הכדור הלך מעל המסגרת. בדקה ה-69 קארצב קיבל כדור במרכז, הקשר התקדם לכיוון הרחבה ובעט מרחוק, הכדור חלף סמוך למשקוף השער. מכבי ממשיכה ללחוץ ולאיים על השער של אשקלון. בדקה ה-74 אשקלון מצמקת את התוצאה, חלוץ היריבה השתלט על הכדור, חלף פני השוער וגלגל את הכדור פנימה. 1:4 למכבי. בדקה ה-81 וזה כמעט החמישי, שלעאטה הרים כדור מצוין מהאגף, אלמוג בנגיעה בעט מעל השער. בדקה ה-84 אגדה עם נגיחה נהדרת למסגרת, שוער היריבה הציל את אשקלון עם קצות האצבעות והכדור יצא לקרן. מאותה קרן אגדה נגח שוב מעל השער, משחק נהדר לחלוץ החדש. בדקה ה-89 תרגיל קרן מצוין בין יואב הופמייסטר לאלמוג, השאיר את החלוץ מול השער, אלמוג בעט טוב אך הכדור הוסט על ידי ההגנה לקרן. בדקה ה-90 אלמוג עם השני שלו, החלוץ הצעיר קיבל כדור עומק נהדר, מול השוער הוא לא התבלבל וגלגל את הכדור פנימה. 1:5 לצהובים גם בסיום.