מחזור 12 בליגת העל לנוער, מכבי תל אביב ׳שחר׳ אירחה אצל מכבי נתניה באצטדיון טוטו רמלה במסגרת ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו מהמקום ה-4 בטבלה עם שלושה ניצחונות רצופים, מנגד נתניה הגיעה למפגש מהמקום ה-1 בטבלה. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם אילון אלמוג, אייל חן וויליאם אגדה.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, עמית גלזר, אלון שטרוזברג, פאדי נג׳אר, תומר מכלוף, תמיר גלזר, אילון אלמוג, עדן קארצב, וויליאם אגדה, פרינס תומס ואייל חן.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה שקולה, עיקרו מתנהל במרכז המגרש כששתי הקבוצות לא מסכנות את השער.בדקה ה-12 הגיעה ההזדמנות הראשונה של הצהובים, מסירת קרן קצרה השאירה את אילון אלמוג חופשי בקצה הימני של הרחבה, החלוץ בעט טוב למסגרת אך שוער היריבה, עמית מריג׳ן, הדף את הכדור לקרן.

בדקה ה-18 הזדמנות ראשונה לאורחת, אוהד חזוט ניסה את מזלו מרחוק, אך הכדור נבלם על די ההגנה הצהובה. בדקה ה-25, נתניה עם עוד הזדמנות מסוכנת, יונס מלדה קיבל כדור מסף הרחבה, הקשר בעט והכדור הלך החוצה. הדקות חולפות והמשחק ממשיך להתנהל ברובו במרכז המגרש, שתי הקבוצות מציגות משחק אגרסיבי. בדקה ה-37 והצהובים כמעט ועולים ליתרון, עדן קארצב נתן כדור עומק נהדר לאייל חן באגף השמאלי, הקיצוני חלף על פני שחקן הגנה והעביר רוחב למרכז הרחבה, לאחר בלבול הכדור הגיע אל ויליאם אגדה שבעט לפינה אך השוער הדף את הכדור והציל את קבוצתו מספיגה. ממש לפני השריקה למחצית כדור חופשי נהדר של קארצב מצא את ראשו של פרינס תומס שנגח מקרוב לידיים של השוער. תוצאת המחצית: 0:0.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה טוב לצהובים. בדקה ה-47, תמיר גלזר הכניס כדור לאגדה, שהסתובב טוב לכיוון הרחבה והוכשל על ידי ההגנה הנתנייתית. קארצב לקח את הכדור החופשי, הקשר בעט בעוצמה למסגרת אך מריג׳ן קלט את הכדור. בדקה ה-56 נתניה עם מצב מסוכן, יונס מלדה מצא עצמו חופשי ברחבה, מול דניאל פרץ חלוץ נתניה החליק ברחבה והסכנה חלפה. רבע שעה במחצית השנייה, המשחק ממשיך להיות אגרסיבי כששתי הקבוצות מניעות את הכדור ולא מרבות להגיע למצבים מסוכנים. בדקה ה-65 קשר נתניה, אוהד חזוט ניסה את מזלו מרחוק, הכדור התגלגל החוצה. בדקה ה-75 כדור שהורם מהאגף השמאלי של נתניה מצא את חלוץ היריבה, ראם ג׳והג׳אה שנגח מקרוב לידיים של פרץ. בדקה ה-76 נתניה עולים ליתרון, פריצה באגף השמאלי של מוסטפא בראנסי השאירה את יונס מלדה במצב טוב, הקשר בעט פנימה.  שתי דקות חלפו והצהובים כמעט ומצאו את השיוויון, מופלח שלעאטה שנכנס כמחליף העביר כדור רוחב מצוין למרכז, אגדה מקרוב בעט בנגיעה סנטימטרים מעל המשקוף. בדקה ה-83 סהר ברמי שנכנס כמחליף מסר לאגדה שבעט למשקוף. בדקה ה-90 בעיטה מרחוק של האורחת הלכה אל עבר החיבורים, פרץ הציל את הכדור בקצות האצבעות. בתוספת הזמן השיוויון סופסוף הגיע, הרמה מהאגף הימני של אלטמן מצאה את ראשו של רן ואתורי שנכנס כמחליף. הבלם נגח פנימה. כך גם התוצאה בסיום, 1:1. לאחר השריקה, שחקן ההגנה של נתניה, לני אהרון קיבל כרטיס אדום בגלל מילים מיותרות.