הפועל באר שבע ׳השלושה׳מכבי תל אביב ׳שחר׳ 2:0
קבוצת הנוער של המועדון יצאה למשחק חוץ אצל הקבוצה מהדרום במסגרת המחזור ה-9 בליגת העל לנוער. הצהובים הצליחו לחוזר אל מסלול הניצחונות מה שמעלה אותם אל המקום ה-7 בטבלה. כובשי השערים: עדן קארצב (פ׳) ויואב הופמייסטר. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, סיכם: ״מדובר בניצחון חוץ חשוב מאוד, במגרש קשה. ממשיכים לעבוד קשה ואנחנו כבר עם הפנים לשבוע הבא. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

מכבי תל אביב ׳עודד׳מכבי חיפה ׳יואל׳ 1:2
לאחר שעברו שלב בגביע בשבוע שעבר, קבוצת נערים א׳ המשיכה במומנטום המצוין בו היא נמצאת. הצהובים גברו על הקבוצה מהכרמל במשחק הקרבה (מחזור 8).הניצחון משאיר את הקבוצה במאזן הניצחונות המושלם בליגה מה שמשאיר אותה במקום הראשון בטבלה.

הכובשים בצהוב: אסף הרשקו ורווה אסייג. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, שיתף על המשחק: ״המשחק התחלק לשתייים, במחצית הראשונה הצגנו כדורגל ברמה טובה עם עליונות במגרש שלא התממשה ליתרון בשערים. במחצית השנייה חיפה היו עדיפים  והחמיצו, קצת מזל אף פעם לא מזיק. מה שיפה בכדורגל שלמרות במחצית השניה שיחקנו פחות טוב הצלחנו להבקיע בדקות האחרונות ולנצח משחק יוקרתי נוסף במאבקים נגד מכבי חיפה. להרגשתי השחקנים היו מאוד עייפים במחצית השניה, צריך לבדוק למה. בשבוע הבא משחק מאתגר נוסף בבש,  המשחקים בבירת הנגב אף פעם לא קלים, אנחנו נגיע מוכנים. גאה בשחקנים שלנו!״

מועדון ספורט ב״ש ׳צו פיוס׳מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳ 10:0
קבוצת נערים ב׳ חזרו מהפגרה הארוכה לכר הדשא. הצהובים הביסו את הקבוצה מהדרום במסגרת המחזור ה-9 בליגה בתצוגה משכנעת. הכובשים בצהוב: אפק ספיר נבות, טל תורג׳מן (צמד), יהלי לזר (שלושער), רוי מעיין, ישי בוזורגי ואור רוייזמן (צמד). מאמן הקבוצה, ריימונד אוטוולד, שיתף: ״משחק חוץ בבאר שבע לאחר תקופה ארוכה ללא משחק רשמי. נתקלנו ביריב שהיה מאוד הגנתי עם נסיונות להתקפות מתפרצות. במחצית הראשונה ניסינו לתקוף דרך מרכז המגרש, אך לא היה מספיק מרחב, משחק האגפים היה הרבה יותר אפקטיבי. עדיין היינו צריכים להיות זהירים בנוגע להתקפות המתפרצות שלהם. ברגעים מסויימים היינו רשלניים בחלק האחורי אך למזלנו לא ספגנו. לאחר הכיבוש הראשון, המשחק נפתח קצת יותר כשהיריב החל לתקוף. ניצלנו את המרחב באגפים במיוחד במחצית השנייה כששיחקנו בקצב גבוה. כשהובלנו 0:6 היה עודף ביטחון שגרם ליריב להגיע למצב של אחד על אחד עם השוער, למזלנו הוא הציל אותנו מספיגה לא מחוייבת. בלי קשר לתוצאה אנחנו חייבים להמשיך לעשות את הדברים הנכונים. אני מרוצה שהמשכנו ללחוץ לאורך כל המשחק ולא האטנו. תוצאה טובה לאחר שעבדנו קשה על אלמנטים הגנתיים במהלך הפגרה. השחקנים עשו עבודה טובה, המחליפים עלו והראו רעב ורצון כדי להראות שמגיע להם מקום בהרכב. ככה אני רוצה לראות את הקבוצה. נמשיך לעבוד כדי להשתפר.״

מכבי תל אביב ׳אילן׳מכבי חיפה ׳מקס׳ 1:2
לאחר שעברו שלב בגביע בשבת האחרונה, קבוצת נערים ג׳ צפון גברו על הקבוצה מהכרמל במפגש הצמרת (מחזור 7).הניצחון על הירוקים מקרב את הצהובים לראש הטבלה.

כובשי השערים: רני נוף ועומר סניור. מאמן הקבוצה, אסף הבר, תיאר על המשחק: ״הגענו למשחק נגד מכבי חיפה שהיא קבוצה מצויינת כשלעצמה, עם מחסור של מספר שחקנים פצועים. החברה עשו את העבודה על הצד הטוב ביותר, יישמו את הדברים שתרגלנו באימונים. חיפה אמנם החזיקה יותר בכדור, אבל בעזרת סגירות קווי המסירה והלחץ במרכז המגרש הרווחנו כדורים ויצאנו להתקפות נגד. הבקענו בתחילת המשחק ועל אף שחיפה חזרו למשחק במהלך המחצית השנייה, המשכנו בתוכנית המשחק והבקענו את השני, יתרון שהחזיק עד לסיום״.