השער של ניק בלקמן ב-1:2 על ק"ש היה השישי שלו העונה בליגה. בכך הוא הפך למלך השערים של הצהובים עד כה. בנוסף, וידאר קיראטנסון כבש את שער הליגה החמישי של והשתווה אל עומר אצילי במקום השני.

בגזרת המבשלים הגיע הרגע הצפוי ביותר העונה. במשחק מול ק"ש דור מיכה רשם את הבישול השלישי שלו בליגה והפך למבשל המוביל של מכבי. אלי דסה בישל לראשונה העונה בליגה (לוידאר קיארטנסון). 

אגף ימין של ההתקפה היה פעיל מאוד בעקבות שיתוף הפעולה בין בלקמן לדסה. מלבד קומבינציות מסירה בהן היו מעורבים הבלמים (שמטבע הדברים מתמסרים רבות אחד עם השני או עם אחד הקשרים האחוריים), השילוב בין דסה לבלקמן היה השכיח ביותר בקבוצה עם 24 חילופי מסירות בין השניים.

דסה ודור מיכה גם שיחקו תפקיד חשוב ביצירת ההזמנויות של מכבי. המגן הימני ייצר 6 מסירות מפתח, הכי הרבה בקבוצה, כ-2 מהן היו מדוייקות. לעומתו מיכה היה אחראי ל-3 מסירות מפתח – כולן גם הגיעו ליעד. אגב, דסה הוא גם שחקן מכבי עליו נעשו הכי הרבה עבירות – 5.

החלק האחורי המשיך לגלות עליונות מול חלוצי היריבה, כשאיתן טיבי זכה באחוז גבוה מאוד של 14 מתוך 17 תיקולים בהם היה מעורב ושרן ייני השיג מספרים דומים עם 9 מ-11. ז'אן סילבן באבין שוב שלט בגובה עם ניצחונות ב-6 מ-7 תיקולים באוויר.

דור פרץ רשם עוד משחק טוב בצד ההגנתי של הקישור והוביל את הקבוצה עם 9 חטיפות כדור.

כריסטיאן באטוקיו היה שחקן מכבי שהגיע למהירות הגבוהה ביותר במשחק – 33.4 קמ"ש. דור פרץ היה שני העם 31.8 קמ"ש.

דור מיכה כיסה את המרחק הגדול ביותר במהלך 90 הדקות – 10.6 ק"מ. וידאר קיארטנסון ודור פרץ היו מעט אחריו עם 10.5 ק"מ.