מכבי תל אביב ׳שחר׳הפועל אשקלון 1:5
לאחר הניצחון בשבוע שעבר על הפועל ב״ש, קבוצת הנוער של המועדון המשיכה ברצף החיובי כשאירחה את הקבוצה מהדרום (מחזור 10). הצהובים הביסו את אשקלון בתצוגה משכנעת. כובשי השערים: ויליאם אגדה (שער בכורה), אילון אלמוג (צמד), פרינס תומס ומופלח שלעאטה. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

הפועל באר שבעמכבי תל אביב ׳עודד׳ 2:2
קבוצת נערים א׳ של המועדון יצאה למשחק חוץ במגרש קשה נגד היריבה מהדרום במסגרת המחזור ה-9 של הליגה. הצהובים סיימו בתוצאת תיקו במשחק רווי אירועים, התוצאה לא השפיעה על מיקום הקבוצה שנשארה במקום ה-1 בטבלה. הכובשים של מכבי: רווה אסייג ובר כהן. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, סיכם: ״משחק אגרסיבי וחזק, הובלנו פעמים והצלחנו להביא חלק מהדברים שהתכוננו אליהם. השערים שספגנו היו מטעיות לא אופייניות שלנו, אלה דברים שבהחלט יכולים לקרות. לצד הרבה דברים טובים זיהנו בעיה אצל מספר שחקנים להרים את עצמם אחרי טעיות או משחק פחות טוב וזה בהחלט משימה לתקופה הקרובה, לתת לשחקנים כלים להתמודד במצבים שלא הכול הולך לפי התוכנית. למרות תוצאת התיקו הצלחנו להגדיל את הפער מהמקום השני לארבע נקודות. ממחר ננסה לתקן, לסדר, לארגן ולהתקדם, יש לנו לאן להתקדם ותמיד זאת תיהיה השאיפה להיות טוב יותר מאתמול ופחות ממחר״.

מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳הפועל פתח תקווה ׳עמנואל אופיר׳ 1:2
לאחר הניצחון במחזור הקודם, קבוצת נערים ב׳ פגשה את הקבוצה מפתח תקווה במסגרת המחזור ה-10 בליגה. הצהובים הצליחו לפצח את הגנת היריבה ולצבור עוד 3 נקודות בצמרת. הכובשים: טל תורג׳מן וישי בוזורגי. מאמן הקבוצה, ריימונד אוטוולד, ניתח את המשחק: ״היום סיימנו את ההתמודדות בניצחון 1:2. אכן הגיע לנו לנצח, אך עשינו את העבודה קשה לעצמנו. כשהיריב מסרב לשחק התקפי והמטרה העיקרית שלו היא להאט את קצב המשחק ולהגן, עלינו לקחת את המושכות ולהגביר את קצב המשחק. אך במהלך המשחק התברר שזה לא עד כדי כך פשוט. כדי לרווח את המשחק ולפתוח את הבונקר של היריבה עלינו להניע את הכדור במהירות, לשנות כיוונים מהאגפים ולנסות להכניס כדורים מעל ההגנה. לאחר ריווח המשחק, עלינו להיות נחושים מספיק כדי להיות בעמדות הנכונות ולהבקיע. אכן הצלחנו להגיע למצבים אבל הנסיונות שלנו נבלמו מספר פעמים בגלל שלא עמדנו בעמדות הנכונות. עלינו ללמוד מהמשחק ולהיות טובים יותר כקבוצה. אבל כמו שאומרים: מהמשחקים הרעים לומדים יותר יותר. דרך ארוכה לפנינו, אך בדרך שלנו״.

מכבי יבנה ׳צו פיוס׳מכבי תל אביב ׳אלדד׳ 7:0
קבוצת נערים ג׳ דרום, המשיכה במומנטום המצוין בו הם נמצאים. הצהובים הביסו את הקבוצה מיבנה במסגרת המחזור ה-8 של הליגה. הניצחון העלה את הקבוצה למקום הראשון בליגה כשהם עדיין לא הפסד. הכובשים בצהוב: אלעד קפלן (שלושער), אוסקר גלוך (צמד), אוראל אזרזר ואנר אושמנדי. מאמן הקבוצה, אורי דוד סיכם: ניצחון חשוב על מכבי יבנה. היינו טובים מאוד בהרבה דקות מהמשחק. כבשנו שערים יפים מאוד, מאוד נהניתי מהילדים״.

מכבי ברקאימכבי תל אביב ׳אילן׳ 12:0
לאחר הניצחון היוקרתי בשבוע שעבר על מכבי חיפה, קבוצת נערים ג׳ צפון יצאה למשחק חוץ בקיבוץ ברקאי (מחזור 8), הצהובים כבשו 12 שערים לרשת של היריבה ושמרו על שער נקי. הניצחון מקדם את הקבוצה בצמרת הליגה. רשימת הכובשים: אביב פלס (צמד), יונתן פס (צמד), עומר סניור (צמד), רני נוף, גיא נוף, רוי שיריון, כמיל ג׳בארה, עומר רוזיו ובן לינקר. מאמן הקבוצה, אסף הבר, תיאר על המשחק: ״שיחקנו נגד יריבה חלשה יחסית, היה חשוב לנו להציב לעצמנו מטרות ספציפיות ואני שמח שהשחקנים יישמו אותם על הצד הטוב ביותר״.