מכבי תל אביב ׳שחר׳מכבי נתניה ׳שלומי׳ 1:1
לאחר שלושה ניצחונות רצופים במסגרת הליגה, קבוצת הנוער של המועדון סיימה בתיקו נגד הקבוצה מנתניה במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל לנוער. שער דרמטי בדקות הסיום של רן ואתורי חילק את הנקודות בין הקבוצות. החניכים של גיא צרפתי יקוו לחזור למסלול הניצחונות בשבוע הבא נגד הפועל פ״ת. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

הפועל כפר סבא ׳יובי׳מכבי תל אביב ׳עודד׳ 4:2
קבוצת נערים א׳ יצאה למשחק חוץ בכפ״ס במסגרת המחזור ה-11 של הליגה. החניכים של אליעזר בן אהרון גברו על הקבוצה מהשרון משערים של דן לוגסי, בר כהן וטל יגודייב (צמד). הניצחון משאיר את הקבוצה במקום הראשון בטבלה עדיין ללא הפסד. מאמן הקבוצה, בן אהרון, סיכם את המשחק: ״המחצית ראשונה הייתה מאופסת עם שליטה שלנו לכל אורכה. תנאי המגרש השפיעו על האיכות בפעולות האחרונות. בדקה ה-30 כפר סבא נשארו בעשרה שחקנים ועם פתיחת המחצית עלו ליתרון מהתקפת מעבר וטעות בהגנה שלנו. הצלחנו לחזור מהר ולעלות ליתרון של 4-1 תוך 20 דקות. לאחר מכן ספגנו שער מנבדל ברור בדקות האחרונות. חייב לציין שמאוד אהבתי את הרצון לנצח מהדקה הראשונה של כולם כולל שחקני הספסל והסגל הרחב, זה הורגש במיוחד לאחר שספגנו. יש כמה שחקנים שלוקחים אחריות בדקות הקשות ומביאים את עצמם ומשפיעים על התוצאה. אני רואה שיפור גדול במשחק ההגנה הכללי, זה נושא שאנחנו שמים עליו דגש בחודש האחרון. ממשיכים ליום רביעי משחק גביע בב"ש שהמטרה לעבור שלב ולהתקדם קדימה״.

מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳הפועל באר שבע 1:5
קבוצת נערים ב׳ אירחה הקבוצה מהדרום במסגרת המחזור ה-12 של הליגה. הניצחון של הצהובים גרם לכך שהקבוצה תחלוף על פני באר שבע בטבלה ותתמקם במקום ה-3 בטבלה, מרחק 5 נק׳ מהמוליכה. הכובשים בצהוב: אור רויזמן, יהלי לזר, טל תורג׳מן, שחר רוזן וישי בוזורגי. עוזר המאמן, ג׳פרי ישי, תיאר על המשחק: ״בסך הכל היה משחק טוב של הילדים. משחק האגפים היה יעיל, רוב השערים שלנו הגיעו מהצדדים. בנוסף גם מבחינה הגנתית שחקני האגף ירדו לסגור בהגנה בצורה טובה. בכללי משחק ההגנה השתפרוהצגנו יכולת טובה. עדיין אנחנו צריכים לעבוד על ההגנה ממצבים נייחים. נעבוד על זה ונשתפר למשחקים הבאים״.

מכבי תל אביב ׳אלדד׳הפועל ראשון לציון 1:8
קבוצת נערים ג׳ דרום ניצחה את הקבוצה מראשון לציון במשחק העונה. שתי הקבוצות הגיעו מהמקומות הראשונים בטבלה עם אותו מאזן. הניצחון של הצהובים הנחיל לכתומים את ההפסד הראשון בליגה מה שמשאיר את החניכים של אורי דוד במקום ה-1 בטבלה. השתתפו בחגיגת השערים: אלעד קפלן (צמד), אוסקר גלוך (צמד), רום גרוס, שון אדרי, איתי בן קימון ואוראל אזרזר. מאמן הקבוצה, אורי דוד, סיכם: ״ניצחון חשוב במשחק העונה. היינו טובים מאוד לאורך כל המשחק, כבשנו שערים מרשימים והשחקנים הגיעו מחוייבים ונחושים להראות את היכולת שלהם. מאוד מרוצים״.

הפועל חיפה ׳ניר׳מכבי תל אביב ׳אילן׳ 4:0
המומנטום ממשיך, לאחר הניצחון במחזור הקודם ממש בשריקת הסיום והניצחון באמצע שבוע במסגרת הגביע, הפעם קבוצת נערים ג׳ צפון הביסה את הקבוצה מהכרמל. בתצוגה משכנעת. הכובשים בצהוב: עומר סניור, אביב פלס, כמיל ג׳בארה ובן לינקר. מאמן הקבוצה, אסף הבר, שיתף על המשחק: ״התכוננו בצורה מושלמת ליריבה שמשחקת כדורים ארוכים. לחצנו בכל חלקי המגרש כדי למנוע אפשרות לכדורים ארוכים, היינו במקום לכדורים הראשונים והשניים. דחפנו את הכדור לשטחים ויצאנו להתקפות נגד מהירות. אני שמח מאוד עבור הילדים, עובדים קשה מאוד בשביל זה. הפנים לרעננה בשבת הבאה״.