שוער: איקר קסיאס
"הוא כמו פנתר. מאוד גמיש, עם אינסטינקטים טובים. ומבחינתי הוא השוער הכי טוב שיצא לי לשחק מולו. הוא היה חשוב מאוד בשנים יפות של ריאל מדריד וכמובן גם בנבחרת ספרד שזכתה איתו במונדיאל".

בלם: סרחיו ראמוס
מאוד חזק ומהיר. יודע איך לבנות את המשחק. אחת הפלוסים הגדולים שלו זה גם השערים החשובים שהוא מצליח לכבוש. יצא לי לעמוד מולו בקרנות כשהוא מנסה להגיע לכדור. אתה מרגיש את הכוח שלו וקשה מאוד לשמור עליו. לשמחתי לא יצא לי להבקיע נגדי".

קשר אחורי: סרחיו בוסקטס
"הוא תמיד יודע איך לשמור על הכדור, עוזר מאוד בבניית ההתקפות, קורא את המשחק בצורה מצויינת. הוא גם יודע למקם את עצמו מצוין לפני קו ההגנה. בנוסף, גם האופי שלו עוזר מאוד לקבוצה שלו והוא אינטיליגני במשחק שלו, כך שעבורי הוא הטוב ביותר בתפקיד הזה".

קשר התקפי: ליונל מסי
"עכשיו יותר קל לבחור בו לתפקיד הזה כי הוא כבר משחק יותר כמו מספר 10 מאשר חלוץ, כמו בתקופות קודמות. יש לו הכל, דריבל, ראיית משחק, בישולים, סיומת. הוא כמו מכונה ועבורי הוא השחקן הטוב ביותר בעולם, אולי גם בהיסטוריה. לא ראיתי את מראדונה, פלה, קרויף או די סטפנו למשל משחקים אז אני לא יכול להגיד, אבל בעשר השנים האחרונות לדעתי הוא הטוב ביותר בעולם".

חלוץ: לואיס סוארס
"קודם כל הוא כמובן מבקיע הרבה שערים. שיחקתי מולו והוא תמיד הבקיע נגד הקבוצות שלי, גרנאדה וחיחון. התנועה שלו מטורפת. הוא לא מהיר במיוחד, אבל הוא חזק מאוד ופיזי. אגרסיבי מאוד ולוחץ טוב על הכדור. הוא קילר ברחבה וקשה מאוד לשחק נגדו".