פרי גיים
אחרי שהשיגה 7 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, מכבי תל אביב הגיעה במטרה להמשיך הערב (ראשון) את המומנטום החיובי ולהיצמד לפסגת ליגת העל. הצהובים אירחו באיצטדיון בנתניה את הפועל אשקלון למשחק במסגרת המחזור ה-19.

ג'ורדי קרויף בחר לעלות הרכב שכלל את ברק יצחקי בחלק הקדמי, כאשר גם אלירן עטר וטל בן חיים הוצבו ב-11. ז'אן סילבן באבין וניק בלקמן נעדרו בשל צבירת כרטיסים צהובים. מהעבר השני, אשקלון הגיעה כאשר היא מרוחקת 3 נקודות מהקו האדום. דויד מנגה קיבל את הקרדיט בחלק הקדמי של המאמן יובל נעים ושיתף פעולה עם דובב גבאי. אייל משומר, שהצטרף במהלך העונה לקבוצה מהדרום פתח, בעמדת המגן הימני. 

מחצית ראשונה
המשחק החל בצורה מפתיעה כאשר כבר בדקה ה-7 אשקלון הצליחה לעלות ליתרון. כדור קרן הגיע לסמיליאניץ', שהמשיך עם ספק בעיטה ספק מסירה לעבר השער ונגיעה של דובב גבאי הסיטה את הכדור לרשת. הצהובים לא נבהלו מהפיגור ותוך 7 דקות כבר הגיבו עם שער שיוויון. דאבל פס בין עטר לדוידזאדה פירק את קו ההגנה, האחרון קיבל צ'יפ מהחלוץ ומול איינוגבה שלח לפינה הרחוקה ופנימה.

מכבי לחצה וחיפשה מהפך אבל האירוע המסוכן הבא היה דווקא ליד שערה כאשר בעיטה מפתיעה של גבאי הלכה לעבר החיבורים, ראיקוביץ' הצליח להדוף את זה. בהמשך המחצית התנועה היתה בעיקר חד סיטרית לכיוון השער של אשקלון. מי ששניסו להשיג מהפך היו עטר ופרץ ששלחו בעיטות לעבר המסגרת של איינוגבה, אבל בשני המקרים השוער היה במקום.

מחצית שנייה
מכבי החלה את המחצית עם הרבה אנרגיות וכבר בפתיחת הגיעה למספר הזדמנויות. זה החל עם בעיטה של עטר שנקלטה ומיד לאחר מכן גם יצחקי מצא את איינוגבה מוכן. בדקה ה-52 עטר שוב התקרב עם נגיחה ממצב קורץ, אך הכדור שלו חמק החוצה. הלחץ של מכבי נמשך ובדקה ה-65 הגיע המהפך. התקפה מסודרת הגיעה לגולסה באגף ימין, הוא הגביה למרכז ויצחקי עם התרומם עם ניתור נהדר ונגח פנימה. 

מיד לאחר השער קרויף ריענן את השורות וביצע שני חילופים כאשר ריקן ודסה נכנסו על חשבון דור פרץ ודוידזאדה. לקראת הסיום שלף מהספסל גם את באטוקיו שהחליף את יצחקי. האחרון זכה לתשואות מהקהל. בדקה ה-87 הצהובים סגרו את המשחק. ריקן הוכשל ברחבה על ידי חדד ומכבי קיבלה פנדל. עטר שלח את הכדור פנימה ועל הדרך העלה את מכבי למקום הראשון בזכות הפרש שערים עדיף. 1:3 למכבי בסיום.