מכבי תל אביב תמשיך את המסע בגביע המדינה כשתתארח ביום רביעי (21:00) באיצטדיון סמי עופר למשחק שמינית הגמר מול מכבי חיפה. הצהובים יחזרו לחיפה קצת יותר משבוע לאחר שגברו על הירוקים 1:3 במשחק במסגרת ליגת העל.

בוידאו: תקציר הניצחון הקודם על מכבי חיפה

מחזור 18 | תקציר הניצחון על מכבי חיפה

המפגש בין הקבוצות נחשב למסקרן ביותר בסיבוב הנוכחי. כזכור, מכבי העפילה אליו לאחר שגברה 0:3 על בני ממב"ע בסיבוב ח', במה שהיה המשחק הראשון שלה במפעל העונה. אחרי שנעדרו במפגש הליגה נגד הפועל אשקלון, ניק בלקמן וז'אן סילבן באבין סיימו לרצות עונש השעיה ויעמדו לרשות המאמן ג'ורדי קרויף. 

מהעבר השני מכבי חיפה עלתה לשמינית הגמר אחרי שבסיבוב ח' פגשה את הפועל ת"א. הירוקים הצליחו לגבור על היריבה לאחר ש-120 דקות הסתיימו ב-1:1 ובדו קרב הפנדלים ידה של חיפה היתה על העליונה.

"זה משחק קשה מאוד", אמר ג'ורדי קרויף לקראת המשחק, "מדברים הרבה על המצב של מכבי חיפה, אבל אי אפשר להתעלם מכך שיש להם סגל מצוין, אצטדיון מדהים, קהל תומך וטוב, זה מועדון גדול. יבוא הרגע שבו המפלצת תתעורר ואנחנו צריכים לוודא שזה לא יקרה נגדנו. נצטרך להיות דרוכים ולשחק במחויבות של 200 אחוז".

"הוכחנו יותר מדי פעמים העונה שברגע בו אנחנו מרשים לעצמנו להוריד מהאינטנסיביות, אנחנו מסתבכים ומאבדים משחקים", אמר המאמן, "אנחנו לא במצב של לחשוב על שום דבר אחר חוץ מעל עצמנו. צריך לשחק חזק, אגרסיבי ולנצח את המאבקים בקישור".

קצת מספרים:

לאורך ההיסטוריה שתי הקבוצות נפגשו 4 פעמים בשמינית הגמר. המאזן עומד על שני ניצחונות לכל אחת.

מכבי ניצחה את שני משחקי החוץ האחרונים שלה נגד מכבי חיפה. בנוסף, הצהובים עדיין לא נכנעו לירוקים באיצטדיון סמי עופר.

מכבי מגיעה למשחק עם רצף של שמונה ניצחונות בכל המסגרות.

ב-5 משחקי הבית האחרונים המאזן של חיפה עומד על ניצחון אחד, תיקו ו-3 הפסדים.

צפו בתמונות מהאימון המסכם