ברק יצחקי חזר הערב (ראשון) להרכב של מכבי תל אביב והחזיר עם שער חשוב שקבע מהפך בדרך ל-1:3 על הפועל אשקלון. בסיום סיכם החלוץ את ההופעה שלו ושל הקבוצה.

"אנחנו יודעים שאשקלון קבוצה קשה, היו לנו בעיות איתם בעבר, הם תמיד משחקים טוב ומקשים", אמר יצחקי, "הם מאומנים הגנתית אבל מה שחשוב זה שניצחנו". 

על העלייה לפסגה:
"אנחנו לא צריכים להצהיר דברים כי זה יישמע מצחיק. אנחנו יודעים שאנחנו תמיד שואפים ללכת על כל התארים. אני שמח שהגענו לשם ונקווה שזה ייגמר ככה גם בסיום העונה".

"אין ספק שבחודשיים האחרונים רואים שינוי", הוסיף, "יש שיטה חדשה, משנים דברים תוך כדי, מציבים שחקנים במקומות הנכונים. זה ידוע שיש לנו קבוצה טובה, זה שאנחנו מנצחים גם כשדברים הולכים קשה זה מעולה כי את הנקודות האלה נצטרך בסוף".

על היכולת שלו:
"אני תמיד שומע את הקשקושים מהצד. גם בשנה שעברה זה היה אבל פשוט לא שיחקתי גם לא בשנה שעברה וגם בתחילת העונה הזו. ידעתי שכשאני אהיה על המגרש אבקיע את השערים שלי. אני אוהב להיות ברחבה, כשאני ברחבה אני גם מבקיע לשמחתי. אמשיך לעבוד קשה כי זה שעלינו למקום הראשון לא אומר כלום. אפשר להרוס את זה בשניה. אם נמשיך להיות מרוכזים כמו עכשיו ונמשיך עם הטירוף להתנפל על כל כדור זו תהיה הצהרת הכוונות הכי גדולה שלנו".