מועדון כדורגל גדול כמו מכבי תל אביב מחפש תמיד להגיע לפסגות מקצועיות חדשות, אך באותה עת לא שוכח את העבר המפואר, שעיצב את זהות המועדון ומתווה את העתיד. עבר שטומן בחובו את הרגעים הקסומים ביותר, שכל אוהד צהוב התחנך עליהם וגדל לתוכם.

בעונת 1995/96 נולד רגש כזה, שמורכב מתמונות שנחקקו בזיכרון של כולנו. משער הניצחון של יבגני קשנצב בדרבי שצבע את העיר בצהוב, המהפך בקרית אליעזר שהתחיל בגליץ' של קלינגר, שער האליפות הדרמטי של נמני נגד בית"ר ירושלים והנפת הגביע שהשלימה עונת דאבל היסטורית.

את כל התמונות האלו ליווה אלמנט אחד שהפך לאלמותי: המשבצות הצהובות – כחולות, שכמו מתג חשמלי מפעיל לך את הרגש ומחזיר אותך לזיכרון הקסום, מחזיר אותך לילדות. 

הערב תפתח מסורת נוספת שתציף את הרגש הזה, הקסם הזה, אצל כל אוהד צהוב.

מהמנהרה באצטדיון יעלו 11 השחקנים שלנו, לבושים באותן משבצות, עם תלבושת הרטרו של עונת 1995/96. לרגע אחד, אולי שבריר של שנייה, כולנו נחווה את הצמרמורת הזו בגוף, ניזכר ברגעים של אותה עונה, ונעודד את הצהובים שלנו בדרך ליצירה של היסטוריה חדשה.

הגיבורים של אותה עונה יגיעו לאצטדיון. אתם, הקהל שלנו, תגיעו במלוא העוצמה. ישן עם חדש, במפגן עוצמתי של צהוב כחול. הצבעים של המועדון הגדול, הוותיק והמפואר ביותר במדינה.

"אל השער נכנס כדור עגול, הצהוב מתקדם עם הכחול, כל בעיטה, נגיחה או הרמה, הם נותנים את הנשמה. צהוב עולה זה מכבי!"