אחרי הניצחון בסמי עופר שהדביק את הפער מהפסגה, מכבי תל אביב תנסה להמשיך ביום ראשון (20:30) את המומנטום כאשר תארח את הפועל אשקלון למשחק במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל. היום (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק, בה התייחס ג'ורדי קרויף למה שצפוי לו ולשחקניו.

"אנחנו זוכרים את המשחק האחרון מולם, זה היה איבוד נקודות מאוד לא נעים", אמר קרויף בפתיחת דבריו, "זו היתה אזהרה שאם אנחנו לא אינטנסיביים מספיק אז נאבד נקודות מול כל יריבה. אשקלון זו קבוצה חזקה, קשה לנצח אותם וחשוב שנכבד אותם. אנחנו מכבדים את המאמן שלהם שתמיד מציג קבוצה מאורגנת שקשה לשחק מולה".

על כמות הדקות של בן חיים ועטר:
"הקבוצה נראית טוב לאחרונה. הדבר העיקרי הוא להיות מוכן. תמיד יש לשחקנים הזדמנות להראות מה הם שווים. הם הראו במשך השנים מה הם יכולים לתת למועודן והם לא בחורים צעירים שצריכים להוכיח את עצמם. תמיד אמרתי שיש סגל שלם ויש רגע בעונה ששחקנים משחקים יותר או פחות. הם צריכים להיות מוכנים".

על חלון ההעברות:
"יש לנו 6 זרים כרגע אז עד שלא יהיה שינוי בכך, לא יהיה שינוי".

 

מי השחקנים המרכזיים של מכבי?
"אני לא חושב שיש לנו שחקנים מרכזיים, כולם שווים. יש הרבה שחקנים שנקראים מרכזיים לפי העיתונאים ולא שיחקו הכי הרבה דקות. ראינו שברגע שאנחנו מרימים את האף אנחנו מקבלים סטירה. השיטה שצריכה להיות היא לעבוד קשה ולנצח משחקים, הכישרון לבד לא יספיק. אנחנו צריכים לשלב את זה ואני באמת מרגיש שאשקלון זה מהמשחקים היותר קשים שיש לנו עכשיו".

מדוע דסה לא שיחק בחיפה?
"אלי לא הרגיש כשיר ב-100 אחוז. הוא שיחק הרבה אחרי החזרה מפציעה ואנחנו צריכים לוודא שאנחנו נותנים לשחקנים כשירים לגמרי לשחק. אם זה לא ככה אז אנחנו צריכים לחשוב על שינויי".