שערי השבת במחלקת הנוער 13.1

הפועל קרית שמונהמכבי תל אביב ׳שחר׳ 3:1
קבוצת הנוער של המועדון סגרה את הסיבוב בסטייל. הצהובים גברו על קריית שמונה בחוץ במזגרת המחזור ה-15 בליגת העל לנוער. הניצחון מעלה את הקבוצה למקום ה-3 בטבלה כשהמרחק מהמקום הראשון נשאר על 4 נקודות. כבשו לזכות מכבי: אילון אלמוג, ויליאם אגדה ומופלח שלעאטה. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, סיכם את המשחק ואת הסיבוב הראשון: ״משחק קבוצתי מצויין שלנו, יצרנו לא מעט מצבים מול השער. אני אוהב את הדרך והגישה של השחקנים, לקח לנו קצת זמן אבל כרגע אפשר לראות התקדמות של השחקנים והקבוצה. אנחנו מצפים להמשכיות בסיבוב השני״.
לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

מכבי תל אביב ׳עודד׳מכבי פתח תקוה ׳כלפו׳ 1:3
המומנטום המצוין ממשיך לקבוצת נערים א׳, הפעם הצהובים השיגו ניצחון ביתי משמעותי במשחק העונה נגד מכבי פ״ת (מחזור 14). מכבי נמצאת במקום ה-1 בטבלה, הניצחון הזה מגדיל את הפער בצמרת ל-9 נק׳. הכובשים בצהוב: אסף הרשקו ובר כהן (צמד). מאמן הקבוצה אליעזר בן אהרון סיכם: ״אתה מתחיל עונה עם קבוצה ואתה מצפה שבסוף העונה תראה קבוצה שמשחקת, מתקדמת, לומדת ומיישמת. היום  כצוות הצלחנו לראות את זה כבר בחצי הראשון של העונה. בהכנות למשחק ישבנו וראינו את משחק טרום העונה נגד פ“ת. אמרנו לשחקנים שאנחנו במקום אחר התקדמנו והשתפרנו ואין לנו ספק שאנחנו קבוצה טובה יותר, חכמה יותר ומוכנה מנטלית. המשחק היום היה הוכחה להתקדמות ולמחיובות של השחקנים שלנו לשיטה ולמועדון. אין הרגשה יותר טובה מזאת כצוות שעובד כל יום במטרה אחת, לייצר שחקנים טובים יותר. לשחקנים אנחנו אומרים שהיום יצאנו מאוד מרוצים עם סיפוק והרגשה מיוחדת. אבל אנחנו רק בחצי הדרך ובמרתון הסוסים הטובים דוהרים בסוף. זה מה שאנחנו מצפים להמשך, אנחנו רוצים להיות טובים והכי טובים. שלישי משחק ליגה נוסף, סיפור אחר, קבוצה אחרת, אתגר חדש.

מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳בני יהודה תל אביב 1:3
קבוצת נערים ב׳ ממשיכה להרשים, הצהובים השיגו ניצחון חשוב בדרבי הקטן של תל אביב (מחזור 15) והם כבר עם 8 משחקים רצופים ללא הפסד. הקבוצה ממוקמת במקום ה-4 בטבלה מרחק 6 נק׳ מהמקום ה-1 אך עם משחק חסר. הכובשים: אור רויזמן, טל תורג׳מן ואפק ספיר נבות. מאמן הקבוצה ריימונד אוטוולד סיכם את המשחק: ״עשינו את המשחק קשה לעצמנו כשלא שיחקנו במהירות הנחוצה. היריב ניסה הכל כדי להאט את המשחק, לאחר שהבקענו 3 שערים המשחק עבר לזירת היאבקות. בכל זאת יצרנו מצבים אך לא השכלנו לנצל אותם. היריב היה במוטיבצית יתר מה שגרם להם לבצע עבירות שלא מתקבלות על הדעת. במיוחד על אחד השחקנים שלנו, איתי רדה, שנאלץ להתפנות לבית חולים, לשמחתנו הוא השתחרר מבית החולים אך עדיין הוא יהיה מושבת לתקופה קצרה. אני לא אגיב יותר מדי על היריבה, רק אציין שהמאמנים אחראיים על התנהגות הקבוצה שלהם. אנחנו שמחים על הניצחון. אבל קודם הכי חשוב הבריאות של השחקנים.

בית״ר ירושלים ׳גדי׳מכבי תל אביב ׳אלדד׳ 2:1
קבוצת נערים ג׳ דרום יצאה למשחק חוץ בירושלים, הצהובים חזרו עם 3 הנקודות מהמפגש (מחזור 13). הניצחון משאיר את הקבוצה במקום ה-1 בטבלה עם פער של 4 נק׳ ומשחק חסר. הכובשים בצהוב: אוהד מזרחי ואלעד קפלן. מאמן הקבוצה, אורי דוד, סיכם את הניצחון: ״השחקנים הראו המון נחישות בנוסף לכדורגל יפה וגולים מרשימים מאוד. אני גאה בילדים״.

מכבי תל אביב ׳אילן׳הפועל תל אביב צפון 1:3
קבוצת נערים ג׳ צפון השיגה את הניצחון ה-6 ברציפות בליגה בדרבי התל אביבי (מחזור 13). הניצחון מקרב את הצהובים למקום ה-1 בטבלה כשהפער בפסגה עומד על 3 נקודות ולמכבי משחק חסר. הכובשים במשחק היו: עומר סניור (צמד) ובן לינקר. מאמן הקבוצה, אסף הבר, תיאר: ״לצערי לא הצגנו הבוקר את המשחק הרגיל שלנו, היינו נרפים, לא מדוייקים ובעיקר לא מספיק אגרסיביים. למרות זאת הצלחנו להפוך פיגור מוקדם לניצחון בדרבי. החברה חייבים להפנים שאסור לנו להגיע בגישה כזו למשחקים ואני בטוח שכבר בשלישי הקרוב נגיע אחרת למשחק ההשלמה בטוברוק״.