אחרי שרשם ניצחון שלישי ברציפות עם הניצחון 0:1 על בני סכנין, ג'ורדי קרויף סיכם את ההופעה של שחקניו ואמר: "אני שמח שלקחנו את שלוש הנקודות. ז לא היה פשוט. המחצית הראשונה הייתה טובה מבחינתנו, שלטנו במשחק. במחצית השנייה אמנם הבקענו אבל אחרי זה איבדנו את השליטה במשחק הייתי מצפה שברגע שאנחנו מבקיעים את הראשון אנחנו נחפש לגמור את המשחק ולהבקיע את השני. זה משהו שאנחנו צריכים לעבוד עליו, לדעת לדחוף את השחקנים להבקיע את השני ולהרוג משחק. מה שחשוב הוא שזכינו בשלוש הנקודות".

ג'ורדי קרויף לאחר הניצחון על בני סכנין

עוד באתר:

על השאלה מה צריך לעשות כדי להפוך את הניצחונות לקלים יותר אמר:

"אנחנו צריכים לדעת להבקיע. כשמגיעים להרבה מצבים צריך לדעת להוציא מהם כמה שיותר. ב-0:0 היו לנו המון שחקנים בחלק ההתקפי והיינו צריכים לדעת לנצל את זה. אחרי שכבשנו את הראשון גם היינו צריכים לחפש ולכבוש את השני". 

האם מצא את הפורמולה של מכבי עד סוף העונה אמר:

"לא. אנחנו לא משחקים עם מערך ברור. אנחנו משנים הרבה פעמים את התנועה של דור מיכה. כשהוא על המגרש הרבה משתנה על פי המיקום שלו והתנועה שלו על המגרש. יש לנו סגל גדול ואנחנו עובדים בין היתר כדי לדעת איזה שחקן ישחק ובאיזה משחק כי בכל משחק יש לנו אסטרטגיה שונה על פי היריבה. אנחנו קבוצה ולא 11 שחקנים בלבד".

על הצטרפותו וההופעה הראשונה על הקווים של קרלוס גרסיה:

"אני סוף סוך יכול לשים אותו על הספסל. כשחקן אף פעם לא יכולתי להוריד אותו על הספסל. אני שמח בשבילו האופי שלו והתשוקה שלו מאוד חשובה לי. אני תמיד אאחל לו הרבה הצלחה בכל מה שהוא עושה".