מכבי תל אביב רשמה ערב ענק בסמי עופר עם ניצחון 1:3 על מכבי חיפה ובכך מחקה את הפער מהמקום הראשון ונצמדה להפועל ב"ש שמוליכה בזכות הפרש שערים. על הערב הנוצץ ניצח החלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון שכבש צמד.

עוד באתר:

"אני מרוצה כמעט מכל המשחק", אמר המאמן, ג'ורדי קרויף. "היו רגעים שהורדנו את האינטנסיביות שלנו וגם ספגנו שער ואז היינו צריכים להחזיר את הלחץ כדי לכבוש. בסה"כ אני מרוצה. זו ההתחלה צריך להמשיך". 

על השער המהיר שכבש קיארטנסון:

"זה חשוב מאוד לכבוש שער ראשון מהיר. זה מכניס את הקבוצה למומנטום ונותן לה ביטחון. בסה"כ אני מרוצה מהמשחק של הקבוצה. שיחקנו חזק עם משמעת מההתחלה ועד הסוף. ואני שמח בשביל השחקנים שחוו תקופה פחות טובה ועכשיו מתחילים ליהנות ולכבוש ולממש את הפוטנציאל שלהם".

על משמעות הניצחון:

"מכבי לא קבוצה שחושבת כבר על אליפות. אנחנו סיימנו משחק חשוב ועכשיו כבר חושבים על המשחק הב נגד אשקלון. כבר הפסדנו נגדם נקודות ככה שאנחנו חושבים איך לשמור על כל הנקודות בבית".

ריקן: "שמחים בשביל וידאר וכריסטיאן"

בדקה ה-54 במשחק מכבי תל אביב רשמה התקפה מתפרצת כמו בספרים שהסתיימה שער שני של וידאר קיארטנסון אחרי בישול מושלם של אבי ריקן. בסיום המשחק סיכם הקשר את הניצחון ואת התקופה האחרונה ששינתה את תמונת המצב בצמרת מבחינת הצהובים. 

"כיף לשחק עם שחקן כמו וידאר קיארטנסון. הוא כמובן המוציא לפועל אבל יש עוד הרבה שחקנים שעוזרים לו להראות ככה. אנחנו כמובן שמחים בשבילו. עוד שחקן שאנחנו שמחים בשבילו הוא כריסטיאן באטוקיו שעובד מאוד קשה ואנחנו שמחים שהוא מצליח להבקיע שערים".