אחרי שרצף הניצחונות (8) נקטע בהדחה מגביע המדינה, מכבי תל אביב תצא מחר למשחק חוץ נגד בני יהודה במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל, כשתתארח באצטדיון המושבה (לרכישת כרטיסים, לחצו כאן).

עוד באתר:

היזכרו: הניצחון על בני יהודה בסיבוב הראשון

הבוקר (ש) ערכו הצהובים את האימון המסכם לקראת המשחק. לרשותו של המאמן יעמוד סגל חסר. טל בן חיים ודור פרץ יעדרו מהמשחק בעקבות צבירת כרטיסים צהובים.

קרויף: "חשוב לנו להרים את עצמנו"

קרויף מסמן את המפגש נגד בני יהודה כלא פחות חשוב מהמפגש שבוע הבא נגד הפועל ב"ש למשחק שאמור להיות משחק העונה: "זה חשוב להרים את עצמנו לאחר תוצאה מאוד מאכזבת בגביע בשבוע שעבר וננסה להמשיך את רצף התוצאות הטובות בליגה מהחודשיים האחרונים", אמר קרויף לאתר הרשמי.

ננסה להמשיך את רצף התוצאות הטובות בליגה מהחודשיים האחרונים.

"אנחנו צריכים להגיב בצורה ראוייה להפסד הזה כשמולנו ניצבת יריבה קשה ועיקשת שנמצאת בכושר טוב בחודשים האחרונים. כפי שכבר אמרנו בעבר, עלינו להתרכז בעיקר בעצמנו, לשפר את היכולת ולשחק בצורה יותר אגרסיבית על מנת לזכות בנקודות".

על ההיעדרות של דור פרץ וטל בן חיים שיחמיצו את המשחק בעקבות צבירת כרטיסים צהובים, הוסיף קרויף: "דברים כאלה הם חלק מהכדורגל כשבשבועות האחרונים שחקנים החמיצו משחקים בעקבות פציעות או הרחקות, אבל זו הזדמנות מצויינת עבור שחקנים אחרים לנצל את ההזדמנות שניתנת להם".