קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב ועמותת אתגרים מכריזות על שיתוף פעולה במטרה לקדם את המודעות הציבורית לפעילות ספורט אתגרי עבור אנשים עם מוגבלות באמצעות גיוס כללי של כל משפחת מכבי ת"א. במסגרת שיתוף הפעולה, מתגייס המועדון – השחקנים, הצוות והעובדים, למינוף הפעילויות הענפות של 'עמותת אתגרים' שהוכחו ככלי יעיל להעצמה אישית ולשילוב חברתי. 

מנכ"ל מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, בן מנספורד אמר: "שיתוף הפעולה עם 'עמותת אתגרים' מהווה כבוד גדול עבורנו ומייצג נאמנה את השאיפות של המועדון. מכבי ת"א שמחה לסייע לאנשים עם מוגבלות מכל רחבי המדינה ולתת להם את ההזדמנות לשנות את חייהם באמצעות ספורט אתגרי, ולהשתלב בחברה בצורה מיטבית כשהנחישות והאומץ שלהם מהווים השראה לכולנו. אנו קוראים מכאן לכל אוהדי מכבי ת"א להתגייס ולתרום כמיטב יכולתם ואפשרותם למען שיתוף פעולה זה".

מנהל קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, ג'וש הליקמן, הוסיף: "קרן מכבי ת"א הציבה מטרה של קידום פעילויות לטובת החברה וגיוס קהל האוהדים לשם כך, ושיתוף הפעולה שלנו עם עמותת אתגרים מיישם זאת הלכה למעשה. אנו שמחים לעורר את המודעות הציבורית בקרב קהל אוהדי מכבי ת"א לפעילויות המבורכות של 'עמותת אתגרים' העוזרות בהעצמה אישית ובשילוב חברתי של אנשים עם מוגבלות באמצעות ספורט".

מנכ"ל עמותת אתגרים, אבנר בלקנאי, ציין
: "נפל בחלקנו כבוד גדול להיות שותפים לדרך של מועדון הכדורגל המעוטר והמפואר ביותר בישראל, שמעבר להישגיות על כר הדשא, מהווה דוגמה ומופת בכל הנוגע לסיוע לקהילה ולחברה. אני סבור ששיתוף פעולה זה יחמם לבבות רבים וירגש את חברי העמותה, שמדי יום פורצים גבולות ומוכיחים כי אין דבר העומד בפני הרצון". 

שחקני המועדון יבקרו בפעילויות הענפות של העמותה הכוללות בין היתר: רכיבה על אופניים, ריצה, שייט, חתירה בקיאקים, טיפוס ועוד. נציגות של המועדון תיטול חלק באירועי העמותה, כשהראשון בהם אירוע הרכיבה והריצה השנתי 'גלגלים של תקווה', המתקיים מזה 16 שנים בעמק יזרעאל בהשתתפות אלפי ספורטאים ומשפחות.
על מנת להשיק את שיתוף הפעולה, החל ממשחק הליגה הקרוב נגד הפועל רעננה, יוזמן נציג 'עמותת אתגרים' לכל משחק בית בו תוענק לו מדליית כבוד ע"י אחד משחקני מכבי ת"א. כשבנוסף, יתקיימו הרצאות השראה ומוטיבציה של חברי העמותה לשחקני הקבוצה הבוגרת ומחלקת הנוער של המועדון.

פרטים בנוגע לדרך בה ניתן להירתם לפרויקט המשותף, יפורסמו בפלטפורמות הרשמיות.

אודות עמותת אתגרים:

עמותת אתגרים פועלת למעלה מ-20 שנה לקידום, שיקום, שילוב בחברה והעצמה של אנשים עם מוגבלות דרך ספורט ופעילות אתגרית בטבע. אתגרים מפעילה חוגי ילדים ונוער בתכניות שיקומיות-חינוכיות בבתי ספר וגני החינוך המיוחד, ומקיימת מגוון חוגים לבוגרים: פארקי חבלים, צלילה, ריצה והליכה, אופניים, שייט, גלישת צוקים וטיפוס, קיאקים, טיולי אתגר, סקי מים ועוד. במשך השנים טיפחה העמותה את האמונה ביכולתם של אנשיה לפרוץ גבולות, להתגבר על מכשולים, לממש ולהוביל את עצמם לחיים מלאי תקווה וסיפוק ובכך לשנות את מציאות חייהם. כיום שותפים לפעילויות השונות של אתגרים כ-5,000 ילדים וכ-1,000 בוגרים.

אודות קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב:

חזון הקרן הינו לחולל שינוי בחברה הישראלית על ידי תיעול האנרגיה החיובית של הכדורגל לפעילות מאומצת ליצירת שינוי חברתי. למכבי קהל אוהדים גדול ומחויב בכל רחבי הארץ. מטרת הקרן להפוך כל אוהד ואוהד לשחקן פעיל ושגריר הקרן ובכך להעצים את ההשפעה.