מכבי תל אביב ׳שחר׳בני יהודה תל אביב 0:3
קבוצת הנוער של המועדון אירחה את בני יהודה במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל לנוער. החניכים של גיא צרפתי הביסו את הכתומים משערים של נתנאל פרץ, מופלח שלאעטה ואילון אלמוג. זה הניצחון ה-9 של הצהובים בעשרת המשחקים האחרונים מה שמשאיר אותם במקום ה-2 בטבלה מרחק נקודה מהפסגה. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

מכבי תל אביב ׳עודד׳הפועל רעננה 0:0
קבוצת נערים א׳ של המועדון פגשה את הקבוצה מהשרון למחזור ה-17 של הליגה. שתי הקבוצות נפרדו בתיקו מאופס ללא שערים. הצהובים עדיין ללא הפסד ליגה מה שמשאיר אותם במקום ה-1 בטבלה עם פער של 9 נקודות. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון סיכם את המשחק: ״המשחק השני של הסיבוב השני הסתיים ללא שערים, החמצנו ממצבים מצוינים ברוב שלבי המשחק. רעננה שיחקו כמו שצפינו, 10 שחקנים מאחורי הכדור ללא יציאה קדימה, רעננה רשמו בעיטה אחת לשער שלנו אי שם בשלהי המחצית השנייה. בהכנות למשחק אמרנו לשחקנים שבשביל לנצח בונקר צריך לחשוב מחוץ לקופסא ולעשות פעולות לא צפויות ומהירות יותר. המצבים שהגענו אליהם היו תוצר של מה שדיברנו אבל לא השכלנו לכבוש. אנחנו מכירים משחקים כאלה שהכדור מסרב להכנס ומכלום הקבוצה היריבה מפתיעה בשער מקרי בהתקפה מתפרצת. זה לא קרה בזכות עבודה הגנתית ומוכנות למשחק המעבר ולכדורים הארוכים של רעננה. זה מסוג המשחקים שלא משנה מה תעשה הכדור לא יכנס לשער. הסיבוב השני תמיד יותר קשה לקבוצות הצמרת ולראיה כל שלושת המוליכות לא השכילו לנצח. בשבוע הבא ננסה לעשות את הדברים טוב יותר ליד השער ולכבוש״.

מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳הפועל תל אביב ישין 2:3
לאחר הניצחון בשבוע שעבר ובאמצע השבוע במסגרת הגביע, קבוצת נערים ב׳ המשיכו במומנטום החיובי. הפעם במשחק הדרבי המסקרן נגד הפועל (מחזור 18). הניצחון משאיר את הצהובים במקום ה-5 בטבלה במרחק 5 נקודות מהפסגה. השתתפו בחגיגה: אור רויזמן, טל תורג׳מן ויהלי לזר. מאמן הקבוצה ריימונד אוטוולד סיכם: ״תמיד נחמד לנצח את הפועל. בשונה מהמשחקים הקודמים לא נקלענו לפיגור ואנחנו עלינו ראשונים על לוח התוצאות. אנחנו הקבוצה היותר טובה, אך היינו מעט חסרי סבלנות למצוא את השחקן החופשי, אם היינו יותר סבלניים היינו מגיעים ליותר מצבים. בכל מקרה הגענו למספיק מצבים שגרמו לנו להוביל 2:3. בדקה האחרונה פספנו הזדמנות טובה לכבוש את הרביעי כשהכדור פגש את המשקוף. אני רוצה לתת מחמאות לשחקנים שעברו שבוע ארוך, לפני שבוע משחק ליגה, ברביעי ניצחון בגביע בפנדלים לאחר הארכה בפרדס חנה והיום הניצחון החשוב במשחק הדרבי. לסיכום זה היה שבוע טוב, השחקנים עבדו קשה ולמדו דברים חדשים שבאו לידי ביטוי היום על המגרש. המשחק היה לא פשוט, מדובר בשתי קבוצות טובות, אנחנו היינו קצת יותר טובים והניצחון הגיע לנו. אני שמח בשביל הקבוצה ובשביל מכבי. עכשיו ננוח וכבר בתחילת השבוע נמשיך בתהליך״.

מכבי תל אביב ׳אלדד׳הפועל קריית אונו 0:5
קבוצת נערים ג׳ דרום ממשיכה לכבוש בצרורות, הפעם החניכים של אורי דוד כבשו חמישייה לרשת של קריית אונו. בשלושת המשחקים האחרונים הקבוצה כבשה 23 שערים ולא ספגה. הניצחון משאיר את הצהובים בראש הטבלה. הכובשים בצהוב: אלעד קפלן (צמד), אוהד מזרחי (צמד) ועמית קודמן. מאמן הקבוצה אורי דוד סיכם: שיחקנו כדורגל טוב מול קבוצה שמשחקת בצורה נסוגה, מצאנו את הפתרונות וכבשנו שערים איכותיים ויפים״.

מכבי עמק חפר אברהםמכבי תל אביבאילן" 0:2
קבוצת נערים ג׳ צפון יצאה למשחק חוץ לא פשוט במסגרת המחזור ה-16 של הליגה. הצהובים נכנעו לקבוצה מעמק חפר מה שמשאיר אותם במקום ה-4 בטבלה. מאמן הקבוצה אסף הבר תיאר על המשחק: ״לצערי לא שיחקנו טוב, הגענו לחצי הזדמנויות שלא הניבו כלום. ספגנו שער בתחילת המחצית השנייה, רק שהפעם לא הצלחנו לחזור. היריבה היתה הרבה יותר אגרסיבית ולמרות ששלטנו במשחק, המשחק התפתח בצורה כזו שנענשו על טעות הגנתית וכשאתה מחמיץ ולא מבקיע בזמן אתה נענש״.