המפגש האחרון של מכבי תל אביב עם הפועל עכו בסיבוב הראשון הוביל לאחד הניצחונות הגדולים של הצהובים העונה (2:5) עם שערים שהתמודדו גם על תואר שער השנה.

עוד באתר:

כעת הצהובים ייצאו למשחק חוץ נגד היריבה הצפונית שעברה מספר שינויים מאז המפגש האחרון כולל בעמדת המאמן, אך נותרה במלחמת ההישרדות בליגה. עבור השחקנים של קרויף זו תהייה הזדמנות שנייה בחודש האחרון לשמור על המקום הראשון.

עדיין לא ברור באיזה הרכב ייפתח, אבל ברור לכל שסגנון המשחק נגד עכו יהיה שונה מזה שהיה נגד ב"ש כשמכבי נערכת למשחק נגד יריבה שתעבה את משחק ההגנה שלה. אגב, במפגש האחרון כבש עטר שלושער נגד הקבוצה הצפונית וזה היה השער העשירי שלו ב-11 מפגשים נגדה.

"קשה למצוא חורים או חללים בהגנה במשחקים כאלה, חשוב להבקיע מוקדם", הבהיר קרויף שהוסיף: "אני חושב שאנחנו מוכנים למשחק הזה, אנחנו יודעים כמה המשחק הזה חשוב. צריכים להמשיך עם אותה אינטנסיביות. כשיש לנו את הגישה הזו אנחנו בדרך כלל משיגים תוצאות טובות".

המגן, אופיר דוידזאדה התייחס לחשיבות המשחקים הקרובים עד לפלייאוף: "ברור לנו שתהיה התגוננות של עכו ולא בטוח שנגיע להרבה הזדמנויות. חשוב לנצל את ההזדמנויות הראשונות שנגיע אליהן כדי לפתוח את המשחק ואני מאוד מקווה שנעשה את זה. אם נבוא ונזלזל או נבוא בסוג של שחצנות התוצאה תהיה ברורה. המטרה הראשונה היא לבוא מרוכזים כמו כל משחק, עם התלהבות ולחימה ולהביא את התוצאה שאנחנו צריכים".

קצת מספרים:

בליגה נפגשו הקבוצות ב-19 משחקים. המאזן: 13 ניצחונות למכבי, 2 לעכו ו-4 תוצאות תיקו.

כל 10 המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחון מכבי.

אמנם התוצאה בסיבוב הקודם הייתה הגבוה של מכבי העונה, אבל במפגשים בים שתי הקבוצות התוצאה הגבוהה ביותר היא 0:5 שהוזגה בעונות 2013/14 ו-2015/16.