פרויקט מימון ההמונים של קרן מכבי תל אביב ועמותת אחים לסמל חוזר. גם השנה אתם מוזמנים לרכוש את התשורה המועדפת עליכם ובעזרתה לשמח יחד איתנו מאות משפחות נזקקות לקראת חג הפסח, "לרכוש" להם חבילות מזון ובתמורה לקבל תשורות אטרקטיביות שיצבעו לכם את הארון בצהוב כחול.

היכנסו לעמוד לתרומה ולהשתתפות:

ככל שתרכשו יותר תשורות, היקף הפרויקט יהיה רחב יותר. המטרה שלנו היא לשמח כמה שיותר משפחות באמצעות אריזות וחלוקת מוצרי המזון. כל שקל שייתרם יגדיל את הסיכוי לכך שנוכל לדאוג ולשמח משפחה נוספת בחג.

איך זה עובד?

בפרויקט הזה כולנו מרוויחים: בוחרים תשורה מתוך רשימת התשורות האטרקטיבית שנמצאות בלינק הבא, משלמים עבורה והכסף מועבר ישירות לטובת רכישת חבילות מזון למשפחות נזקקות וניצולי שואה לקראת חג הפסח הקרוב.

ביום שישי, 23.3, יממה לאחר סיום פרויקט איסוף הכספים, יתקיים הפנינג אריזות חגיגי בשיתוף פעולה עם "פתחון לב" בפעם השנייה, בדומה לאירוע אריזות המזון המוצלח שקיימנו בראש השנה האחרון.

באירוע, שייערך בהשתתפות אנשי המועדון, השחקנים, וכמובן אתם האוהדים ובני משפחותיכם, נתכנס כולנו על מנת לארוז בצוותא את מוצרי המזון לחבילות ונשלח אותם למשפחות. כולכם יותר ממוזמנים!

הבהרה חשובה: תמיכה בפרויקט איננה תמיכה כספית בעמותה או בקרן. כל הכסף שיאסף בפרויקט, מלבד עלויות ייצור, ישמש לרכישת מוצרי המזון.

* התרומה מוכרת לצורכי מס, במידה והנכם מעוניינים לקבל קבלה של תרומה לצרכי מס לפי סעיף 46 ציינו זאת במעמד הרכישה.