סיבוב ד׳ במסגרת גביע המדינה לנוער, מכבי תל אביב ׳שחר׳ יצאה למשחק חוץ בצור שלום. הצהובים הגיעו מהמקום ה-2 בטבלה עם שמונה ניצחונות בתשעת המשחקים האחרונים, מנגד צור שלום הגיעו למפגש מהמקום ה-10 בליגה הלאומית לנוער, מחוז צפון. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם אילון אלמוג, מופלח שלאעטה וויליאם אגדה.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, רן ואתורי, אלון שטרוזברג, פאדי נג'אר, תומר מכלוף, עמית גלזר, תומר אלטמן, פרינס תומאס, מופלח שלאעטה, אילון אלמוג, וויליאם אגאדה.

הרשאונים שעלו על לוח התוצאות היו הצהובים, בדקה ה-18 אילון אלמוג במהלך אישי, עבר את מגן היריבה בתוך הרחבה ומ-7 מטרים בעט ברגל שמאל לרשת העליונה. במחצית השנייה צור שלום הצליחו להשוות את התוצאה ל-1:1, השיוויון לא הרתיע את מכבי שעלו חזרה ליתרון משער של אייל חן שנכנס כמחליף. לקראת סיום המשחק סופט המשחק שורק פנדל לזכות צור שלום שמצליחים לכבוש ולהשוות שוב את התוצאה.

ההארכה יצאה לדרך ובדקה ה-110 חלוץ הקבוצה ויליאם אגדה קיבל כרטיס אדום על כניסה מאחורה על שחקן יריב. רגע לפני שהמשחק מסתיים והקבוצות הולכות לבעיטות הכרעה מ-11 מטרים, ההגנה הצהובה ניסתה להחזיר כדור אחורה אל דניאל פרץ, חלוץ היריבה הצליח להשתלט על הכדור ולכבוש. מכבי מפסידה 3:2 בסיום.