28 ימים בחודש פברואר, מה שהופך את החודש הקצר לאינטנסיבי ועם לא מעט פעילויות. רגע לפני המפגש נגד הפועל ב"ש זה הזמן לפתוח את היומנים ולהתחיל לסמן את הימים החשובים. שלא תגידו שלא ידעתם.

עוד באתר:

4 בפברואר. ליגת העל, מחזור 21: מכבי תל אביב – הפועל ב"ש (21:00)

שנה בדיוק מאותו ערב בו מכבי ניצחה 0:1 את הפועל ב"ש באותו היום (04.02) באותו המחזור ובאותו האצטדיון, הצהובים – שוב עם ג'ורדי קרויף על הקווים, יערכו את המוליכה במשחק בסיומו הצהובים יוכלו לעלות למקום הראשון.

מגיעים למשחק? מעולה רכבת ישראל ומכבי תל אביב יהפכו לכם את ההגעה לזולה והנוחה ביותר. לכל הפרטים לחצו כאן.

11 בפברואר. ליגת העל, מחזור 22: הפועל עכו – מכבי תל אביב (20:15, טוטו עכו).

מכבי תצא צפונה למשחק חוץ קשה מול היריבה שמצויה בעיצומה של מלחמת הישרדות בתחתית.

17 בפברואר. ליגת העל, מחזור 23: מכבי ת"א – הפועל רעננה (16:00)

שבת אחר הצהריים של ה-17 ,תזמן לנו גם שבת של כדורגל, שתזמין אתכם להגיע מוקדם לאצטדיון נתניה וליהנות מהפנינג שלם מסביב לאצטדיון עד לשריקת הפתיחה, בתקווה שההפנינג ימשיך גם על כר הדשא ויהיה צבוע צהוב.

24 בפברואר. ליגת העל, מחזור 24: מכבי תל אביב – הפועל חיפה (20:30)

שבוע שני ברציפות שמכבי תארח משחק בביתה כשהפעם תפגוש למשחק הצמרת את הפועל חיפה של ניר קלינגר. במשחק הראשון בסמי עופר הצהובים איבדו נקודות חשובות אחרי שכבר הוליכו 1:2. האם החבורה של קרויף תרשום ניצחון צמרת חשוב?

28 בפברואר. תתכוננו לחגיגת פורים בכל הגזרות! 

ואם בפורים עסקינן, אזי כדי שלא תבזבזו זמן כדאי להצטייד בתחפושת שתהפוך אתכם לשחקן מהשורה הראשונה בקרית שלום. לרכישה לחצו כאן.

רגע זה עוד לא נגמר!

אחרי ההצלחה המסחררת במשחק 'מסדר זיהוי' שבעמוד האינסטגרם שלנו תתכוננו למשחקים נוספים ברשתות החברתיות – כאלו הנושאות פרסים שלא כדאי לכם להפסיד. עוד לא התחברתם לעמודים הרשמיים שלנו? זה הזמן.